מאיר בביוף - יודע את העבודה

Thank you for rating this article.

חברים יקרים,

לאחר שנים ארוכות בהן נחשבה למתה, מפלגת העבודה חזרה בשנה האחרונה לחיים – לא מעט בזכותה של יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ', שבחירתה היוותה את הסמן הראשון להתעוררות.

היום כבר ניתן לטעון זאת באופן ברור וחד משמעי. הסקרים מצביעים על חזרתה של המפלגה שבנתה את המדינה הזו אל מרכז הבמה והעשייה הפוליטית-מדינית-חברתית בישראל. עם ההכרזה על מועד הבחירות ותחילתה של מערכת הבחירות המקדימות לרשימה, ניתן לחזות בהתפרצות של קולות חדשים, של צבעים מגוונים, של זרמים שונים, של צעירים וותיקים – שיחד יוכלו להרכיב את מפלגת השלטון הבאה בישראל.

גם אני אהיה שם. לאורך השנים האחרונות בתפקידי כיו"ר ההסתדרות במרחב הנגב הובלתי באופן ישיר מאבקים חברתיים רבים, בין השאר מאבקים שעסקו בנושאים חשובים ביותר כגון זכויותיהם של העובדים ושל תושבי הנגב לשוויון זכויות בהטבות מס, בזכות לתעסוקה הולמת ובצורך להגנה מקצועית ראויה.

אני מאמין כי ניסיוני הרב ועשייתי הציבורית בפועל יספקו לי את הכלים לייצג את חברי המפלגה, את תושבי הפריפריה ואת האדם העובד בישראל – על בסיס עקרונות המפלגה והאידיאולוגיה המלווה אותה מיום הקמתה.

האמת שלי:

  • שלום הוא צדק חברתי, ולהיפך. אסור להפריד ביניהם. צדק חברתי אמיתי יכול להתקיים רק לצד שלום אמיתי.
  • שינוי סדרי העדיפויות. העדפת החינוך, הפיתוח, הפחתת הפערים והתעסוקה בישראל על פני השקעה בשטחים, בנייה בהתנחלויות ומימון הישיבות.
  • שוויון. שיתוף הוגן, צודק וסולידרי – של החובות, הזכויות והמשאבים הלאומיים.
  • הפריפריה. שם נמצאת ישראל העתידית. יש לפעול לפיתוחה, לשיפור התשתיות בה ולשיתופה המלא בעשייה הישראלית, מתוך מחשבה רחבה וארוכת טווח.

בעמוד הפייסבוק שלי ובאתר האינטרנט שלי תוכלו למצוא עוד פרטים אודותיי ועל הקווים המנחים אותי.

ב-27/11/12 נלך כולנו לקלפיות ונבחר את רשימת העבודה לכנסת.

אשמח לשמוע את דעתכם ואודה לכם על תמיכתכם,

מאיר בביוף

0505324183

"על מקורה של המסורת וההיסטוריה הלאומית כבסיס לדור הנוכחי לבנות, לשנות ולתקן. נזכור את נפילת העם היהודי ובית מקדשו פעמיים, פעם שניה בגלל שנאת חינם. נזכור - נשנה - נתקן"
ברל כצנלסון, "דבר" 1934

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי