אני רצה לכנסת ואני זקוקה לעזרתכם

Thank you for rating this article.

אני רצה לכנסת ואני זקוקה לעזרתכם - יש לנו הזדמנות היסטורית לשנות את פני החברה בישראל: הבחירות לכנסת בפתח ומפלגת העבודה בהנהגת שלי יחימוביץ' היא האלטרנטיבה היחידה לנתניהו.

עברו שנים מאז שהיינו מסוגלים להגיד את זה לעצמנו ולחברה הישראלית.

בשנים האחרונות, לקחתי חלק מרכזי בשינוי פניה ודמותה האידאולוגית של מפלגת העבודה לצדה של שלי, עכשיו הגיע הרגע לצעוד עוד צעד ולהביא את השינוי לכנסת. אני רוצה להיות חלק מהשינוי הזה.

מאות אלפי האנשים שקראו בקיץ 2011 לשיקום מדינת הרווחה ולשינוי המדיניות הכלכלית-חברתית נוכחו לדעת שמהממשלה ומהכנסת הנוכחיות לא תצמח הישועה. היום ברור שבכדי להצליח במשימה, אנחנו צריכים בכנסת קבוצה נחושה של אנשים ערכיים וחדורי שליחות שתיאבק יום יום למען מדינת הרווחה. קבוצה כמו זו שהחייתה בהנהגתי את המשמרת הצעירה.

מי אני?

כחברת תנועת הנוער העובד והלומד במשך שנים רבות, כעוזרת פרלמנטרית לשלי, וכיום כיו"ר המשמרת הצעירה, הקדשתי את חיי הבוגרים למאבק על דמותה של החברה הישראלית, הסובלת מפערים מתרחבים, מהתפוררות השירותים הציבוריים, גזענות, קיפאון מדיני ומייאוש הולך ומעמיק.

בשנתיים האחרונות מצאתי שותפים רבים לדרך - בתאי הסטודנטים, בסניפי המפלגה, ובין הרבבות ששטפו את הרחובות במחאה החברתית של קיץ 2011. הם הוכיחו לי ולכולנו כי לשאיפה זו לתיקון יש שותפים ותומכים רבים, וחיזקו את התקווה כי השינוי המיוחל נמצא בהישג יד.

מה האג'נדה שלי?

כחברת כנסת איאבק למען הגברת אחריות המדינה על אזרחיה - בבריאות, בחינוך, ברווחה ובשאר תחומי החיים.

אקדם חקיקה שתוביל ליצירת מערכת פנסיונית הוגנת, שתבטיח את הזכות להזדקן בכבוד - עבור הדור של הוריי, ובבוא העת עבור הדור שלי.

אפעל לחיסול תופעת ההעסקה הקבלנית אשר יוצרת עוד ועוד עובדים עניים, ונגד עריצות משרד האוצר ופקידיו הכופים את תפיסת עולמם על נבחרי הציבור.

הצטרפו אליי

אני זקוקה לעזרתכם - בהתנדבות, בתרומות, בשכנוע חברים ומכרים

  1. תמיכה אם אתם חברי מפלגת העבודה, אני זקוקה לקולכם.
  2. התנדבות  אני זקוקה לפעילים בכל תחום ומכל מקום בארץ. טלפונים, עזרה ביום הבחירות, אינטרנט, צילום, גרפיקה ועוד. היכנסו לטופס הזהוהירשמו לפעילות.
  3. איתור תומכים  אם אתם מכירים חברי מפלגה שמאמינים באג'נדה שלי, תוכלו לרשום את שמותיהם בטופס הזה, ומתנדבי מטה הבחירות שלי ייצרו איתם קשר.
  4. תרומות  כמתמודדת טרייה, הקמפיין שלי הולך להיות מבוסס על מתנדבים וערכים, אבל הוא יצריך גם כסף כדי לנסוע ברחבי הארץ, להפיק חומרים, לתחזק מטה ועוד. אם אתם רוצים לתרום לי, תוכלו לעשות זאת בדף התרומות שלי. אם אתם מכירים מישהו אחר שירצה לתרום לי, תוכלו לשלוח מייל עם הפרטים שלו. כל תרומה תתקבל בברכה.

הצטרפו אליי בפייסבוק

איפה אפשר לפגוש אותי?

בתקופה הקרובה אקיים חוגי בית ברחבי הארץ - אפשר להתעדכן באירועים השונים בדף הפייסבוק שלי.

והנה קצת ממה שהיה אתמול בהשקת קמפיין הבחירות של המפלגה -http://youtu.be/QCOA4SD-dmM

חוגי בית בשבוע הקרוב:
  1. יום ב', 29.10, ת"א - מפגש עם המועמדים מיכל בירן, אמנון זילברמן ואסתי קירמאיר
  2. יום ד', 31.10 – ובכנס השקת מערכת הבחירות במחוז השרון - בהוד השרון ב-20:00.

יום ה', 1.11 – חוג בית ברחובות ב-18:00, עם יוסי יונה.

"באת מקלל, יצאת מברך."
חכ לשעבר יורם מרציאנו, על אהוד-ברק בלשכת העבודה 20.1.2011

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי