מדינה פלסטינאית כבר קימת - יש להכיר בה.

Thank you for rating this article.

כדאי להכיר במדינה פלסטינאית –היא כבר קימת!

יש להם נשיא , אבו מאזן , ראש ממשלה,  סלאם פיאד , פרלמנט כוחות ביטחון , משטרה כוח מיוחד וכדומה , תקציב פעילות כלכלית שליטה באזורי   A, B  אז הם בעצם מדינה לפחות דה פקטו .

נשאר לקבוע את הגבולות סידורי ביטחון ומעמד הישובים הבודדים , או התנחלויות שיקראו לזה אך שהם רוצים.

למה אנו מתנגדים להכרה במדינה כזאת?

בואו נגדיר את התנאים למשל : פרוז , חילופי שיכללו את הגושים בריבונותינו , ופיצוי  בשטח או כסף וכדומה. כול זה ניתן לביצוע!

קודם כול הצהרתית שישראל מכירה במדינה כזאת ואז ננצל מהגורל של מדינה דו לאומית ! זה האינטרס שלנו , והזמן לא פועל לטובתנו אלה אם אנו , באמת רוצים להיות מיעוט במדינה דו לאומית!

זה הנושא העיקרי לבחירות ומי שלא רואה זאת הוא ממש עיוור! 

באוסלו הוקמה פלסטין אף אחד לא חזר בו מהסכם אוסלו ! רק שהמסע ומתן על גבולות הקבע , הסדרי ביטחון וכדומה פשוט לא מתרחש! וחבל נראה שהימין מרכז , שמאל מרכז והשמאל המתון :

מתאחדים למשימה . יתכן שהפרטנר מהצד השני לא שש לדבר , יש התחלה וצריך קצת לדחוף למשל הכרה במדינה פלסטינאית כרגע בגבולות הנוכחים (הגדר) תהיה זרז ללא ספק להפרדות ,

שתבטיח את קיומינו ותסיר מאתנו את התואר כובש , אגב גם לגבי עזה הייתי דבר דומה.או שתיכלל

או שתהיה מדינה נפרדת ! שהם יחליטו. זה פרדוקס מאז תהליך אוסלו  יש להם עצמאות ! אבל אנו נשארנו  הכיבוש  הם רוקדים בשתי חתונות גם עצמאים וגם כבושים ! ואנחנו רק מפסידים !

שיקראו לעצמם מדינה וגמרנו. את הויכוח  על הסנטימטרים נמשיך אחרי.

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה להוקיע אותה לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות אך הכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות ..."
יצחק רבין, נאומו האחרון 4 בנובמבר 1995

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2015

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי