שתי רשימות "העבודה" בכפר סבא!!!

Thank you for rating this article.

אם הבנתי נכון את כתבתה של אירית מרק ב"קול הכפר", הרי בבחירות הקרובות לעיריות, בפעם הראשונה מזה... מאה ועשר שנים, ( לראשונה מזה מאה ועשר שנים, קיבינימאט !)  לא יהיה במגש הפתקאות שבקלפיות בעיר כפר סבא פתק עם האותיות "אמת".
לא יהיה.

לא לראשות העיר.

ולא למועצת העיר.

לא יהיה במגש הפתקאות שבקלפיות בעיר כפר סבא פתק עם האותיות "אמת". שאני אגיד את זה נורא פשוט? גועל נפש.

כי הנה מסתבר שמפלגת העבודה טוענת, אם הבנתי נכון, שמכיוון שמר יהודה בן חמו הוא חבר מפלגת "העבודה", הרי זה לא משנה כלל באיזו רשימה הוא מתמודד ובחירה בו היא בעצם בחירה באיש "העבודה". ונראה שגם שני נציגי "העבודה" במועצת העיר הנוכחית, אולי מחשש שבבחירות דמוקרטיות בקרב חברי המפלגה בכפר סבא הם "לא ממש", בלשון המעטה, ייבחרו שוב, נראה שגם הם ישריינו את מקומם במועצת העיר על ידי מעבר לסיעת "מעוף", וגם כאן, אליבא דבכירי המפלגה אשר ממרחקים "מחליטים בשבילנו באופן דמוקרטי", הרי שניהם מכיוון שהם רשומים במפלגת העבודה, כלל לא משנה אם הם רצים למועצה ברשימה אחרת, ולא ברשימה שסימנה "אמת".

ובכן, נכון.

אלא שגם המתמודד מר אברהם ממה שיינפיין הינו איש מפלגת העבודה. ואני מאמין כי גם ברשימתו למועצה יימצאו בין השאר גם חברים רשומים במפלגת העבודה.
ולכן, ממש לפי אותו הגיון עצמו, גם הצבעה למר אברהם ממה שיינפיין ולרשימתו כמוה גם כן בדיוק ולחלוטין כהצבעה לגיטימית למפלגת העבודה.

אין רשימת "העבודה" ? יש שתי רשימות "העבודה" !

הוגן !

על כן, הבה נקרא מעתה למר אברהם ( ממה שיינפיין ) "מפלגת העבודה א' " ?

והבה נקרא למר בן חמו ( יהודה ) "מפלגת העבודה ב' " ?

והנה זו וגם זו "מפלגת העבודה". זו וגם זו, לחברי ותומכי מפלגת העבודה,  היא הצבעה לגמרי-לגמרי-לגמרי לגיטימית.

ואני קורא בזה לכל חבר במפלגת העבודה ולכל תומך בה אשר רוצה שהעיר כפר סבא תשוב להיות באמת עיר ירוקה, ולא תהיה לעיר מגדלים מכוערת כמו בת ים או רמת גן, שיצביע בבחירות הקרובות ללא היסוס ל"מפלגת העבודה". ל"מפלגת העבודה א' ".

"אבל העיקר הוא העם. תחיית העם קודמת לגאולת הארץ. אנחנו מעמידים את הכל על העם"
א.ד. גורדון, עם אדם

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - לא נשכח

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי