מפלגת העבודה יוצאת לדרך חדשה

Thank you for rating this article.

קודם כל – תודה.

תודה לאלפי החברות והחברים שיצאו להצביע. תודה על הזמן, האכפתיות והרצון להשפיע. תודה על אמירה ברורה וחדה איזו מפלגה אתם רוצים לראות. ובעיקר תודה על הבעת האמון בדרך אותה אנחנו רוצים להוביל.

מי שיצאו להצביע הם לא רק חברי מפלגת העבודה, הם חברים של מפלגת העבודה. ובחברות אפשר לא להסכים ואפשר להתווכח. זאת הייתה מערכת בחירות שאני גאה להיות חלק ממנה גם בגלל האופן שבו היא נוהלה: מערכת בחירות נקייה, הגונה, ישרה שבה התנהל ויכוח עקרוני על דרך.

אתם קיבלתם החלטה. אמרתם, בקול ברור, שמפלגת העבודה היא מפלגת שלטון. שאנחנו חייבים להוות אלטרנטיבה אמיתית לשלטונם של נתניהו וליברמן. שאנחנו רוצים להניף הן את הדגל הכלכלי חברתי והן את הדגל המדיני.

אמרתם "כן" להסדר עם הפלסטינים. אמרתם "כן" לכלכלה צודקת בעידן מודרני שמשלבת סוציאל-דמוקרטיה ויזמות. אמרתם "כן" למפלגה עם עמדות ברורות בנושאים של דת ומדינה. אמרתם "כן" למפלגה שרואה גם בדרום ובצפון נושא מרכזי בשנים הקרובות. אמרתם "כן" למפלגה שלא מוכנה לפערים כמו שיש היום בחינוך הציבורי בישראל.

מפלגה שרואה בהתיישבות העובדת ובהתחדשותה ושגשוגה מטרה לאומית. מפלגה שרואה הזדמנויות חדשות במגזר הערבי  וקוראת לשלב עשרות אלפי צעירים, מבוגרים ונשים מהמגזר במקומות העבודה היצירתיים בישראל. מפלגה שרואה במגזר הדרוזי כגורם מרכזי שתורם למדינה רבות דרך השירות הצבאי, אבל מבינה גם שהגיע הזמן שהמגזר הדרוזי יקבל את ההזדמנות שלו לשגשוג כלכלי אמיתי.

אמרתם "כן" לשיח רחב, מגוון ויצירתי. אמרתם "כן" לעבודת צוות, לשיתוף, לקבלת החלטות יחד.

-------------------------------------

נשלוח בדיוור ישיר של ח"כ מרגלית

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה להוקיע אותה לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות אך הכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות ..."
יצחק רבין, נאומו האחרון 4 בנובמבר 1995

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 B

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי