רק לא ביבי? רק יצחק הרצוג

Thank you for rating this article.

כל הדיבורים על "כן איחוד", "לא איחוד" ו"רק לא ביבי"... בא לי גם להביע את דעתי:

יצחק הרצוג לראשות הממשלה1. אני חושבת ש- יצחק (בוז'י) הרצוג ראוי, נכון, מתאים, צריך וחייב להיות ראש ממשלת ישראל הבא! נכון, יש לו תדמית של חנון, אבל (א) ראינו לאן כל ה"גנרלים", ה"גבר-גבר"יים הביאו אותנו, אז אולי הגיע הזמן לשנות כיוון? (ב) למי שיצא לשבת איתו בישיבות או לעבוד איתו יודע שהדבר האחרון שהוא - זה חנון... (קרדיט: Iftah Dabush).

2. יש לנו במפלגת העבודה רשימה מרשימה ביותר של תותחים ותותחיות וכוחות מדהימים שפועלים בכנסת, כמו חיליק בר Merav Michaeli מרב מיכאלי (גם שאני לא מסכימה עם הגישה המדינית שלה בחלק מהמקרים.. חחח...), איתן כבלStav Shaffirאיציק שמולי | Itzik Shmuliאראל מרגלית - Erel Margalit ואחרים וכמובן שאשמח לראות כוחות חדשים ברשימה כמו דני עטר - Daniel AtarEran Hermoni ועוד.

3. חייבים לאחד כוחות בתוך הגוש, לא כולם למפלגה אחת, אבל במקום ארבע מפלגות (העבודה, קדימה, יש עתיד והתנועה - לא יודעת מה יהיה עם כחלון), שיהיו שתיים גדולות. ומרצ והקטנות משמאלה, ימשיכו לפנות לציבור השמאלני יותר.

4. למרות הכעס על הנטישה (ויש הרבה כעס), אני חושבת שחייבים להחזיר את עמיר פרץ הביתה! אם לא נחזיר אותו נעניש את עצמינו יותר משנעניש אותו. מפלגה ששואפת להיות מפלגת שלטון חייבת לפנות לציבורים מגוונים, ועמיר הוא משלנו! 

5. בנוסף לעמיר פרץ, צריך גם להביא את עמרם מצנע ואת שאול מופז | Shaul Mofaz אישית לא יצא לי להתחבר לאף אחד מהם, אבל חייבים דמויות ביטחוניסטיות כמו פרץ, מצנע ומופז, במפלגה. 

6. חייבים לחזק את המחנה הביטחוני-מדיני במפלגה ובכלל את המחנה הניצי, שלצערי קצת אבד לנו, ולמצוא את האיזון בין התחום הכלכלי-חברתי לתחום המדיני ביטחוני - שניהם חשובים למפלגת העבודה!

זהו.

זוהי דעתי.

מוזמנים להתווכח איתי, אבל זה לא יגרום לי לשנות את דעתי.

========================================

הטור המקורי פורסם בעמוד הפייסבוק של לין דרור.

"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי