התגובה הנכונה לפיטורין: הלאמה!!!

Thank you for rating this article.

פאטנט מצאו להם הטייקונים שלנו: אם אפילו רק תדברו על פגיעה בשערה אחת משערות ראשן של ההטבות המטורפות שאישרו להם, לטייקונים, ( "לטובת העם !!!" ) מלחכי פינכתם שבמסדרונות השלטון לאורך השנים, מייד יישלחו מכתבי פיטורין לכל העובדים ואבטלה ולישכה ואוי ואבוי למדינה!!!

אז סליחה!!!

לא בדיוק ברור לי מה תפקידכם שלכם, הטייקונים, בכוח ? מה בדיוק תפקידכם שלכם בסיפור ? בסך הכל צריכה המדינה לקבל החלטה כי מהיום כל נכסי "כימיקלים לישראל" אשר בשטח מדינת ישראל שייכים מהיום לא לכם אלא למדינת ישראל. הכל ממשיך, כל העבודה, האנשים והמכונות, הכל ממשיך, בלי שמץ זעזוע, בלי שאיש אפילו מרגיש, ורק המנכ"ל, מר סטפן בורגס, שכמובן נשאר באותו משרד ובאותו תפקיד מקבל מעתה את שכרו לא מהאחים עופר אלא ממדינת ישראל, וכך בדיוק גם כל אחד ואחד מהעובדים מהבכיר ועד הזוטר, וריווחי המפעלים, מהיום, זורמים, ( אופס !!! )לא לכיסיכם אלא לאוצר המדינה.

"הלאמה", קוראים לזה. ודבר וחצי דבר לא יפחת בכישרון הניהול הנפלא של מר סטפן בורגס אם בראש תלוש השכר שלו, שתוכנו זהה לחלוטין לאשר היה, יופיע מהיום לא שימכם, "האחים עופר", אלא הכיתוב: "מדינת ישראל". לא ככה?

כן. זה כל כך פשוט, האחים עופר. את מכתב הפיטורין צריך פשוט שמדינת ישראל תשלח לכם.

והמפעלים ימשיכו לעבוד בלי שום זעזוע אפילו בלי להרגיש שמשהו השתנה. כמובן, אם יש מישהו ממקבלי ההחלטות שלנו שמקבל מכם שלמונים, עכשיו הוא יפסיק לקבל. אבל אולי אפשר לסדר שגם זה יימשך. רק שהפעם רשמית, מתקציב המפעלים, ומעל השולחן.

רק החלטה של הריבון. "הלאמה". באלף מדינות, הישרות שבהן, כבר עשו את זה. "הלאמה". מהיום. הכל נשאר כמו שהיה. הכל ממשיך לתפקד. גם הפועלים וגם המנכ"ל. ורק בהבדל הטכני הזעיר שבראש התלושים יופיע מעכשיו הכיתוב "מדינת ישראל". ואתם, האחים עופר, סליחה. מחכה לכם המכתב במחלקת כוח אדם. אתם מפוטרים.

המפעלים הכימיים שהיו שייכים עד היום לאחים עופר, מהיום הם מולאמים. הכל כרגיל. ממשיכים לעבוד כרגיל, אך מעכשיו לא בבעלותם של האחים עופר אלא בבעלותה של מדינת ישראל. האם יש למישהו נימוק כלשהו מדוע לא תקום ותכריז על כך ממשלת ישראל כבר היום?

"... אני רוצה להודות לבמה הרעיונית על העשיה הגדולה והחשובה שלה ..."
דניאל גיגי, פורום מפלגת העבודה

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - ידיעות אחרונות

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי