מנערים את קק"ל: בחירות בועידת המפלגה

Thank you for rating this article.

מנצלים את הועידה הקרובה לתיקון המצב בקק״ל:

טל הריסחברי הועידה יוסי שאול ומיכל זילברברג ואני (חבר סניף רעננה) החלטנו לפתוח עצומה להעברת הבחירה של יו"ר קק״ל לידיהם של צירי הוועידה. כנסו ללינק לפרטים המלאים + להוסיף את השם שלכם.

***

מה הסיפור? 
בקרוב תחליט מפלגת העבודה מי המועמד שלה לראשות קק"ל. בדרך כלל המועמד שלה הופך ליו"ר קק"ל. לצערנו דבקה שחיתות איומה במוסד הלאומי המפואר הזה. לפי פרסומים עקביים של רביב דרוקר, גיא רולניק ואחרים - קרן קיימת לישראל זה לא בור של שחיתות, זה תהום.

***

בעוד שבוע תתכנס ועידת מפלגת העבודה, גוף של 1,800 איש בערך, ותחליט איך יבחרו את היו״ר הבא/ה של קק״ל. האם זה/זו יהיה/תהיה איש/ה של בשורה או קומבינה שתיסגר במחשכים? זה תלוי בתקנון הבחירות (כן, נשמע משעמם אבל חשוב!). אם הגוף הבוחר יהיה ועידת המפלגה, יש מצב שיהיו הרבה מועמדים/ות איכותיים/ות לתפקיד ושההחלטה תהיה סה״כ נקייה. מצד שני, אם הגוף הבוחר יהיה מצומצם וסגור (מדובר על בערך מאה איש, עם שריונים לבעלי תקפידים כמובן...). נו טוב, כולנו ישראלים ויכולים לדמיין איך תתקבל החלטה שם ...

***
מה עושים?

כנסו ללינק שלמטה להציל את כבודה של המפלגה לפני שזוהמת השחיתות כבר תציף את הצנרת של התקשורת ותגיע לכדי פלילים (כפי שקרה לנו עם המועמד לנשיאות וחבר הכנסת לשעבר פואד), אבל בעיקר כדי לנצל את הכוח שיש לנו ולחסוך למדינה הרבה משאבים יקרים.
בואו לא נקדיש ימים כלילות למען פוליטיקה רקובה כמו זו שמדווחים עליה דרוקר, רולניק ואחרים. בואו נראה לתקשורת ולציבור הרחב שבמשמרת שלנו הזוהמה לא תדבק בפוליטיקה. כאמור, הכל מפורט בלינק פה, כולל אפשרות להוסיף את שמכם.

בהצלחה לנו!

טל הריס

072-2591684

נ.ב. אני כותב את הדברים האלה בשם עצמי, בעקבות פרסומים חמורים על התנהלות קק״ל בתקשורת הכללית ולא קשור לאף מועמד/ת לראשות קק״ל.

============

עוד בעמוד הפייסבוק של טל הריס