אשריך עם ישראל הבונה מדינה תלת לאומית: ימינית,שמאלנית וערבית

Thank you for rating this article.

אשריך עם ישראל הבונה מדינה תלת לאומית: ימינית,שמאלנית וערבית.

ישראל ישראליהמושג שמאל היה מושג כלכלי בשנים חלפו מן העולם. אלה אשר האמינו בתורה הקומוניסטית של מרכס,אנג'ל ולנין והתנגדו למשטרים קפיטליסטים נתן להם הכנוי שמאל. ואלו אלה אשר התנגדו לקומוניזם ונטו לקפיטליזם נקראו ימין.

במדינתנו המושג עוות: המצדדים לקיומן של שתי מדינות עצמאיות החיות בשלום זה לצד זה מכונים שמאלנים אוהבי ערבים ושונאי ישראל. ואלו החותרים לספוח יהודה ושומרון וכופים את קיומה של מדינה תלת-לאומית אשר שלושת פלגיה הימין השמאל והערבים נלחמים זה בזה כל החיים, מכונים: הימין השפוי, הנאמן והאוהב את ארץ ישראל השלמה ומקדש אותה. על פי משוואה זו: כל המשתייך למפלגות העבודה,התנועה של ציפי ליבני, והעתיד של לפיד הם שמאלנים בוגדים המוכנים למסר את אדמות ישראל לערבים. על תוארי גנאי אלה להוסיף עוד תוארים כגון: סוציאליסטים של עבר. צמחונים וטבעונים תמהונים הורסי כלכלת המדינה, יפי נפש הקוראים לצדק חברתי, ובלי בושה מבקשים עזרה לחסרי דיור, תמיכה במוגבלים, וסעד לעניים. כל אלה הם שמאלנים עוכרי ישראל המנסים לכער את פניה בין העמים.

יבושם לעמנו על חלוקתו החכמה לשלש מדינות: ימינית, שמאלנית וערבית, ועל התהום הרובצת בין שלושתן. אשרינו על שאנחנו עם של נבונים. עם היודע לקלל ולגדף את החולק על דעתו. על כלנו מצווה לשיר במקהלה ובקול צהלה ורנה: נצח ישראל לא ישקר. נצח ישראל לא ישקר. ומציון תצא האהבה לעולם.

=============

מעמוד הפייסבוק של ישראל ישראלי