שבוע רע למפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

זה היה שבוע רע למפלגת העבודה, למחנה הדמוקרטי הישראלי ולכל מי שמתבונן באימה על ממשלת הימין הקיצונית שמובילה את ישראל לאבדון, ולא מבין כיצד אלה שאמורים להוות אלטרנטיבה לשלטון הרע הזה, מועלים בתפקידם בצורה כזו.

כועסים? גם אני.

סתיו שפיראבל כעס לבדו הוא לא תוכנית פעולה. גם לא קיטורים. פוליטיקאים שבוגדים באמון הציבור שבחר בהם צריכים לדעת שהם ישלמו על זה מחיר. ופוליטיקאים שנלחמים בשביל הציבור צריכים כוח כדי להמשיך לעשות את זה. אתם הכוח הזה, רק שכרגע רובכם בוחרים שלא להשתמש בו.

בשביל רוב הפוליטיקאים, ההבדל בין לספור את העמדה שלכם לבין לנפנף אותה, נעוץ במהלך אחד שתעשו: התפקדות.

זה מאוד פשוט. כל אחד יכול להיות חבר מפלגה, רק צריך להתפקד. ההצטרפות לא מחייבת אתכם בדבר אבל נותנת לכם את הזכות לבחור את המנהיג או המנהיגה הבאים שיתמודדו מול הליכוד בבחירות הבאות, ואת כל חברי הכנסת של מפלגת העבודה. זה עולה 75 שקלים לשנה ולוקח 3 דקות. תאמינו לי, אני רואה את זה מבפנים. חבר מפלגה שמצביע בפריימריס ויכול לקבוע אם פוליטיקאי ילך הביתה, מקבל יחס שונה.

חברים, ישראל נמצאת במצב חירום. בשבע השנים האחרונות עומד בראשות ממשלת ישראל אדם בעל תפיסת עולם מסוכנת, שמדרדר את הבטחון, את הכלכלה ואת השירותים החברתיים וששואב את כוחו מהסתה, ליבוי שנאה ופירוק של החברה הישראלית מבפנים. כדי להציב אלטרנטיבה לשלטון הזה אנחנו צריכים להעמיד מנהיגות חזקה: חברי כנסת נחושים ואמיצים שלא נכנעים ללחצים, שלא מתקפלים בפני ההפחדות של הימין, ושלא מתפתים לצ׳ופרים וג׳ובים. המדינה זקוקה למנהיגים שמבינים שהם עובדים אך ורק בשביל הציבור.

יש לנו לא מעט חברים כאלה בסיעת העבודה, ויש לכולנו את הכוח להביא עוד רבים אחרים. בשביל זה אנחנו צריכים אתכם, עכשיו.

פשוט נכנסים: http://goo.gl/tmYuxw ומתפקדים.

========

מעמוד הפייסבוק של חכ שפיר

"אם תבינו שהשבת ניתנה לישראל, ולא ישראל לשבת — נוכל לחיות ולפעול יחד"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי