אל תבלבל את המוח, יורם גאון !

Thank you for rating this article.


אל תבלבל את המוח, יורם גאון !!!


אל תבלבל את המוח, יורם גאון !!! האליל הסגול שלך מוכר לנו, מעשה סוחר רהיטים, שאין שום דרך אלא זאת שלנצח הם יהרגו אותנו ואנחנו נהרוג אותם, כי זה מה שמבטיח לו המשך חיים כמו שייח סעודי נהנתן על חשבוננו. אבל יורם, מה אתה ? כשאתה מגדל בחווה שלך, כעסק, גם קרוקודילים וגם נמרים, האם זה לא מטומטם להחליט שאין מנוס אלא שימשיכו לנצח לטרוף יום-יום זה את זה במקום שתקים במרכז החווה גדר חזקה וטובה וגבוהה ככל שיידרש, ומצידה הימני יהיו מעתה רק הקרוקודילים, והנמרים יהיו מעתה רק מצידה השמאלי ?
כן. אני מבין את האליל הסגול שלך, שכדי להמשיך בשיגרת הנהנתנות המטורפת שלו "לא חשב על זה". אבל אתה ?
ולא. אין כאן שום קטע של "להחזיר". יש פה רק קטע של "להפריד". המנהל הכי מטומטם של חווה המגדלת גם קרוקודילים וגם נמרים מבין את זה. ואתה לא ?
ברור. יהושוע בן נון פתר את הבעיה הכי טוב. פתרון סופי. את כל הערבים בארץ,- אז היו להם שמות אחרים, חיוי ופריזי ויבוסי וכל זה, הוא פשוט שחט, ( 31 ערים ש"טופלו" בדיוק באותו האופן:
כד וַיְהִי כְּכַלּוֹת יִשְׂרָאֵל לַהֲרֹג- אֶת-כָּל-יֹשְׁבֵי הָעַי בַּשָּׂדֶה בַּמִּדְבָּר אֲשֶׁר רְדָפוּם בּוֹ וַיִּפְּלוּ כֻלָּם לְפִי-חֶרֶב עַד-תֻּמָּם וַיָּשֻׁבוּ כָל-יִשְׂרָאֵל הָעַי וַיַּכּוּ אֹתָהּ לְפִי-חָרֶב: 
כה וַיְהִי- כָל-הַנֹּפְלִים בַּיּוֹם הַהוּא מֵאִישׁ וְעַד-אִשָּׁה שְׁנֵים עָשָׂר אָלֶף כֹּל אַנְשֵׁי הָעָי:  ) יהושוע פשוט שחט,- את כולם,-
האם זה הפיתרון שלך, מר יורם הגאון ? לשחוט את כל הערבים ? את כל ששת מיליון הערבים שבין הירדן וציר פילדלפי ? כי אם לא זה, ( לא שזה לא נחמד, אבל העולם פשוט חד משמעית לא ייתן לך... ) אם לא זה, אז מה בדיוק, ( קיבינימאט, ) חוץ מהפרדה ?
כן. ברור. גם אני שמעתי על רקטות, והחיים הם לא חברת ביטוח. אבל בשמונה השנים שהיינו בתוך לבנון נהרגו לנו 1216 חיילים, ( ו 3750 נפצעו... ) ובשמונה השנים שאחרי זה, כולל מלחמת לבנון השניה הארורה, עם כל המחדלים הפושעים שהיו באירגונה, נהרגו לנו... 125 חיילים. עשירית ( !!! ).  
לא צריך חמש יחידות מתמטיקה, או להיות גאון, כדי לראות את ההבדל העצום והאדיר שבין הטימטום האולטימטיבי של קרוקודילים ונמרים מעורבבים ביחד על אותה כברת אדמה, , לעומת המצב שבין אלה לאלה יש הפרדה וחיץ וגדר ?
האליל שלך לא אידיוט. שהרי איזו זכות קיום הייתה לו ולליכוד שלו אילו חדל ( חלילה ) באיזור שלנו הרצח ?
אבל אתה ?
שאתה לא תבין שגם לפני 67 וגם לפני 48 אף יהודי אחד לא הייתה נופלת ארצה גם שערה אחת משערות ראשו, אילו "אנחנו" היינו כולנו רק "כאן", ו"הם", כולם, היו נמצאים, מאחורי גדר איתנה וחזקה ושמורה, רק "שם"?
גאון.
האם באמת כל כך קשה להבין את זה ?