לוח כנסים עם אבי גבאי 2017

Thank you for rating this article.

אנחנו במפה ואנחנו נשארים במפה!

אבי גבאיאז מה עשינו במאה הימים האחרונים? בדיוק את מה שהבטחנו: עברנו מעיר לעיר, בדגש על מקומות שלא בוחרים בנו. פגשנו אלפי אנשים: גברים, נשים, יהודים, ערבים, דתיים, חרדים וחילוניים. המכנה המשותף לכולם: ישראלים. אזרחים טובים של המדינה הזאת שרוצים אחדות ומנהיגות שלא עוסקת בספינים ובססמאות אלא דואגת להם ועובדת עבור העתיד של הילדים שלנו. 

אני מרגיש ושומע את התגובות שלכם בכנסים וברחוב, רובן מצוינות ומפרגנות. יותר ויותר אנשים מכל הקשת הפוליטית שמאסו בשיח המפלג של ימין מול שמאל מבינים שמשהו בתפישה מתחיל להשתנות, גם אתם מבינים – כי פתאום השיח הציבורי השתנה, נושא שנראה עד לפני כמה חודשים כמעט כמו מדע בדיוני כמו "אחדות העם" הפך להיות משהו שכולם מדברים עליו ברחוב, בתקשורת וברשתות.

גם השיח הפוליטי השתנה. ראשי מפלגות שקולם כמעט ולא נשמע עד הניצחון שלנו החלו לצוץ באולפנים כמו פטריות אחרי הגשם, מפלגות הקואליציה עוסקות בנו בכל זירה אפשרית, מפלגת העבודה חיה, בועטת, פותחת מהדורות, מעוררת אמוציות ורלוונטית כמו שלא הייתה הרבה זמן. הבטחתי מכת חשמל למפלגה. קיבלנו.

את המסע המדהים הזה אני כמובן לא עובר לבד, אני עושה זאת יחד עם חברי הכנסת ואלפי הפעילים הנפלאים של המחנה הציוני שנרתמים למשימה ומצטרפים לכנסים, עם חברות וחברי ועידת מפלגת העבודה שסייעו לי להעביר שינויים מרחיקי לכת במפלגה, שינויים שיעזרו לנו להפנות את כל המשאבים החוצה ולכבוש את השלטון בבחירות הבאות. 

בחודשים הקרובים הנעצים שאתם רואים על המפה והכנסים המתוכננים ילכו ויתרבו, מדן ועד אילת לא יהיה מקום שלא נגיע אליו כדי לשמוע ולהכיר אתכם, לא יהיה מקום שלא נחזור אליו שוב ושוב. כמו שהתחייבתי ביום הניצחון בפריימריס: לא ננוח ולא נשקוט עד שבשורת השינוי שלנו תנשב בכל בית בישראל, כי רק בשטח אפשר לנצח בחירות.

בתום מאה ימים אני מאוד אופטימי, ואני חושב שגם לכם יש סיבה טובה להיות.

שתפו את המפה, תייגו חברים, חפשו ברשימה כנס קרוב אליכם ובואו לשמוע ולהשמיע. אני מחכה לכם. ישראל מחכה לכם.

====

פורסם בעמוד הפייסבוק של יור מפלגת העבודה גבאי

"עלינו להיכון למלחמה כאילו היא בלתי נמנעת ולחתור לשלום כאילו הוא בהישג יד"
יגאל אלון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 B

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי