להתפייס עם הגורמים המתונים, ברשימה המשותפת

Thank you for rating this article.

הדרך היחידה, לנצח בבחירות ולהציל את ישראל, מחבר-המטורפים (המכונה "ממשלת-הליכוד"), היא לומר, בצורה ברורה: לא לגזענותם, של ה"ליכוד", לפיד, בנט, כחלון וליברמן!!

דניאל קלטיעל הסתתם, הכהניסטית במובהק, של מטורפי-ה"ליכוד" (נושאי שם זאב ז'בוטינסקי לשווא) ותואמיו (כן, לרבות היהיר "כל הערבים זועבי'ז" לפיד!!), להיתקל בחומה בצורה, מצד כלל המחנה הסוציאל-דמוקרטי! די להתחנף לגזענות ודי להתחנחן, לפני הגזענים.

יש לומר, חובה לומר, באופן חד-משמעי: אזרחי ישראל הפלשתינים, הם חלק מאיתנו ובשר מבשרנו, אין הם "נתינים", אין הם "אזרחים מדרגה שנייה", אזרחותם איננה "על תנאי" ואיננה "בהיקף מופחת" ובשום-פנים-ואופן לא "נגזר עלינו" לחיות יחד, אלא *זכינו* לחיות יחד!! על גבאי, לבני, שפיר ופרץ, לעמוד ולהצהיר, קבל עם ועולם, כי לגזענים הקיצוניים והמסיתים, בין ששפתם עברית (בנט, לפיד, נתניהו, כחלון, רגב ...), בין שערבית (זחאלקה) ובין שרוסית (ליברמן), אין ולא יכול להיות, שום חלק ונחלה בקרבנו! ואולם, לאנשי-שלום (דוגמת מרבית חברי-הכנסת דוברי-הערבית), יהיה גם יהיה מקום, בממשלה הבאה - כי רַק אָז, תהיה מפלגת העבודה רשאית, מוסרית, להקימהּ.

כן, "הרשימה המשותפת" בעייתית; ואולם, לא כולה בעייתית!! עם בל"ד, אין לשבת - אבל, גם לא עם ליברמן!! ולא עם לפיד ולא עם כחלון, כי לגזענים חשוכים ונתעבים = השואפים להוסיף ולהדיר, כחמישית מכלל אזרחי-ישראל, משותפות מלאה בקבלת-ההחלטות - אין ואסור שיהיה מקום!!

אני דורש, לפיכך, מגבאי ומחבריו, להתפייס עם הגורמים המתונים, ב"רשימה המשותפת" (דוגמת חד"ש) ולהבהיר להם, שאם רק ייפרדו מבל"ד, לשלום-ולא-להתראות, בהחלט יימצא להם, מקום של כבוד, בממשלה בראשות "העבודה".

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי