מדוע מפרה המפלגה התחייבות לציבור להפיק את עצרת רבין השנתית?

Thank you for rating this article.

לכבוד יו"ר מפלגת העבודה

הנדון: מדוע מפרה המפלגה התחייבות לציבור להפיק את עצרת רבין השנתית?

מכובדי,

יצחק רביןלפני כשנה ב 1.11.2017 הצהרת בפוסט פומבי כי העצרת לזכרו של יצחק רבין תופק על ידי המפלגה כולל המסרים. וכך הודעת בקולך: "בעקבות טשטוש וערפול המסרים סביב הפקת העצרת לזכרו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין, אני מודיע כי החל מהשנה הבאה, מפלגת העבודה תיקח אחריות על הפקת עצרת הזיכרון, כפי שהיה בעצרת בשנה שעברה. רבין נרצח ברצח פוליטי. אסור לשכוח זאת לרגע. ערפול המסרים פוגע במורשתו."
הנה לינק לדברים. בעקבות הדברים זכית לתגובות אוהדות רבות ובצדק.

אלא שעתה נודע שתנועת דרכנו היא זו שתפיק את העצרת. לא זאת ועוד, מנכ"לית דרכנו מודיעה בראיון לרדיו כי העצרת לא תהיה מפלגתית או מחנאית ואף יעלה לנאום שר מן הליכוד. הנה הדיווח. כלומר, הכל הפוך מכפי שהתחייבת. לא ההפקה ולא המסרים בידי המפלגה.

עולה השאלה מדוע הפרת התחייבות ברורה לציבור? איזה פורום קיבל את ההחלטה? האם כינסת את הנהלת המפלגה לשם כך? האם משום העלות? אם כן, מדוע הצהרת לפני שנה? העלויות הרי ידועות. ובכל מקרה, ברור שהפרטת האירוע לארגון כמו דרכנו יעלה יותר.

אך הדבר המטריד היא בעיית האמינות. למה שיאמינו להבטחות הבחירות הבאות שלנו אם אפילו בעניין של קיום עצרת איננו מסוגלים לעמוד? כשנגיד שנוסיף מיטות בבתי החולים למה שיאמינו לנו?

אני קורא לך לחזור בך, ולעמוד בהתחייבותך לציבור.

יוסי שאול
מזכיר סניף ג' תל אביב

העתקים:
חברי מפלגה, הציבור

"העזה ורומנטיקה בשאיפה ובמחשבה, וריאליזים גמור בהגשמה"
יוסף שפרינצק, ועידת היסוד של מפא"י 6-7.1.1930

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי