לחברי הבמה הרעיונית - תגובה לסניף מכבים רעות- כוונתי היא כנה

Thank you for rating this article.

לחברי הבמה הרעיונית,

אני לא חוסך ביקורת גם מקדימה, ואני חושב שגם בקדימה עשו ועושים המון טעיות. אני מסתייג מחלק מהאנשים בקדימה, ומבקר עליהם בלי פחד הן באתר פעילי השטח של קדימה "יאללה קדימה" והן באירועים אחרים.

בבמה הרעיונית התחלתי לכתוב כבר לפני תקופה ארוכה עוד שהייתי במפלגת העבודה, וזאת במטרה להוציא את העבודה מהממשלה ולקדם אג'נדה חברתית שמאלנית בישראל, וכולכם יכולים לראות זאת. בנוסף על כך הצהרתי בהגינות על מעברי לקדימה, והכתבות שלי מעולם לא אמרו לאף אחד לעבור לקדימה, ובמקרה הכי טוב אמרו שיש לשתף פעולה, ולבנות קואליציה שמאלנית חברתית.

אני חושב שמה שהורג את השמאל החברתי בישראל זה חוסר היכולת להתאחד וההידבקות למחנות פקטיביים, שגם אני הייתי חלק מהם זמן רב. אני כן אוהב את מפלגת העבודה בדיוק כמו הרבה חברים פה, אבל אני חושב שהמפלגה איבדה את הזהות שלה, ושלפעמים צריך לבחור את טובת העם על פני טובת המפלגה.

קדימה היא בחירה פרקטית עבורי לקדם ערכים חברתיים, ואני לא מצפה שהיא תהיה בחירה של אף אחד פה. המטרה היחידה שלי היא להעיר את פעילי השמאל לאג'נדה פוליטית שמאלנית חברתית, בין אם היא נעשית בעבודה או נעשית בקדימה, ואפילו לשתף פעולה עם פעילים שאכן זאת מטרתם ורוצים לבנות שוב מחנה סוציאל-דמוקרטי.

תודה,

דניאל גיגי

"'היד הנעלמה' של אדם סמית איננה יכולה להאכיל פעוט, לחנכו ולדאוג לצרכיי היום יום שלו"
השופט אלכס שטיין, בג"ץ 12.1.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי