חברי העבודה - די לבכי וליגון על רצח יצחק רבין

Thank you for rating this article.

הגיע העת לעשות את המעשה הראוי האחד והיחיד שנכון לעשותו במקום לבכות ולקונן על הרצח. דהיינו לעבור "מדמוקרטיה חלשה ורופסת לדמוקרטיה תוקפנית ומתגוננת".

מבוא

די לפסטיבלי הבכי על רצח יצחק רבין‚ הפסטיבלים האלה משדרים חולשה ועליבות  במקום נחישות ותוקפנות נגד אויבי הדמוקרטיה ורוצחים לעתיד. די לבכי‚ הגיעה העת לעשות את המעשה הנכון ברוצח ראש הממשלה  כדי להגן בתוקף ובנחישות על הדמוקרטיה  שלנו‚ מערכת בתי המשפט הרופסת והפחדנית שלנו לא תושיע אותנו‚ זו מערכת שמשרתת את הרוצח וגחמותיו‚  שיודע איך להתיש אותה בעתירות מעתירות סרק‚ עד כדי כך שהמערכת הזו לא עומדת בהן.ראו את ההחלטה לאפשר לרוצח להשתתף בברית המילה של בנו‚ כמה סימלי בדיוק ביום השנה לרצח. המערכת הזו  לא תגן עלינו. השופטים "הליברלים שלנו הם "רחמנים על אכזרים" אני לא סומך על שיקול דעתם‚ יש לשנות חקיקה כדי לקחת מהם את שיקול הדעת בבואם לגזור גזרי דין‚ יש לקבוע בחוק את עונשי המינימום שיוטלו על נאשמים  בגין עברות של פגיעה בדמוקרטיה ולא להשאיר אותם לשיקול דעתם הרופס של השופטים‚ כי הם לא יגנו עלינו  בעת מבחן‚

 הגיעה העת לקמוץ אגרוף ברזל ולהלום באויבי הדמוקרטיה שלנו.

אני מבקש לתת פרסום אצלכם למכתב ששלחתי לח"כ איתן כבל השבוע העוסק "בהכחשת רצח רבין ביד יגאל עמיר" ומציע לחברי הכנסת להגיש הצעת חוק שתאסור פרסום פומבי של הכחשת רצח רבין  בידי יגאל עמיר‚ כפי שהחוק שולל כיום את הכחשת השואה.

אני גבר בן 58‚ בעברי הייתי חבר מפלגת העבודה‚ בעת רצח רבין ניצבתי בתחתית המדרגות היורדות לחניה וכך הייתי עד לצערי לרצח שבוצע על ידי אותו נבל. מאז אני מוצא את עצמי חסר מנוחה וכואב את תעלוליו של הרוצח שמנצל את רפיסותה של הדמוקרטיה שלנו. בשעה שבכל מדינה אחרת שמכבדת את עצמה ומבקשת להגן על עצמה. פשע כזה היה ראוי לגזר דין אחר‚ גזר דין מוות‚ בתליה.  ואז לאחר ביצוע גזר הדין יש לשרוף את גופתו ולפזר את אפרו מעל הים‚ כפי שעשו לאיכמן. בדומה לאיכמן האיש הזה אינו ראוי לבוא לקבר ישראל‚ ולו גם כדי למנוע את הפיכת מקום הקבר לאתר עליה לרגל לכל מיני סהרורים. זה עונש ראוי שאולי יהיה בו כדי להרתיע את המתנקש הבא. די לרפיסות של המשטר הדמוקרטי שלנו‚ הגיעה העת לקמוץ אגרוף ולהלום באויבינו.

דרך אגב את הצעת החוק "הגנת הדמוקרטיה" בדבר עונש מות לרוצח אחד מאלה:  ראש ממשלה‚ נשיא המדינה‚ יו"ר הכנסת ונשיא בית המשפט העליון‚ צריך להפעיל  ריטרואקטיבית נגד יגאל עמיר. ולגאול את העם הזה ממכסת היסורים שהאיש הזה מאכיל אותנו ללא הרף. די‚  הפצע המדמם הזה של רצח יצחק רבין לא יסגר בהפגנות ובעצרות בכיכר. יש להוציא את האיש להורג‚ ולשחרר את העם הזה סופית מטראומת הרצח. עת לעשות מעשה בהחלטיות‚ יש לזכור את מאמר חזל בדבר "אלו שמרחמים על אכזרים שסופם אכזרים לרחמנים"..

אני פונה מכאן לחברי מפלגת העבודה  שמזדהים עם קריאתי זו‚ לפנות לאיתן כבל ולחברי כנסת נוספים של העבודה בקריאה ליזום ולקדם את הצעות החוק הללו. "די להיות יפיי נפש‚ כי בנפשנו הדבר‚ עת לעשות מעשה ולשלוח מסר חד וברור לרוצח הבא": אנחנו נלחם ונגן על הדמוקרטיה בכל כוחנו ובכל עוצמתנו.

להלן תוכן המכתב

לכבוד ח"כ איתן כבל‚                                        

כנסת ישראל‚  ירושלים

א.נ.

שלום רב לך‚

אני רוצה להפנות את תשומת לבך למאמר מזעזע מפרי עטו של עו"ד  דב אבן אור שפורסם ביום  25.10.07 באתר קימקא באינטרנט‚  שמדבר על כך שיגאל עמיר אינו הרוצח של יצחק רבין ז"ל. ראה בקישורית הבאה להלן.

http://writers.global-report.com/a.php?c=quimka&a=1568&rc=quimka

לדעתי לפרסום דברים המכחישים את רצח רבין על ידי יגאל עמיר הרוצח‚ צריך להתייחס  כמו אל הכחשת השואה ויש לאסרם בחוק.

  1. אני מציע  לך ליזום חוק שמגדיר את הכחשת רצח רבין על ידי יגאל עמיר כעברה‚ שדינה כדין  הכחשת שואה. העונש יוטל על מכחיש הרצח ועל מי שמסייע לו בפרסום דבר ההכחשה.
  2. כמו כן אני מציע לך ליזום את החוק הבא:

שם החוק: "חוק הגנת הדמוקרטיה והמשטר הדמוקרטי במדינת ישראל  מפני פגיעה חמורה על ידי מתנקשים "

מהות החוק: כל הרוצח אחד מאלה:

·       ראש ממשלה

·       נשיא המדינה

·       יו"ר הכנסת

·       נשיא בית המשפט העליון

יואשם בפגיעה חמורה בדמוקרטיה‚ עברה שהעונש בגינה‚ לאחר הרשעה בבית משפט מחוזי יהיה עונש מוות.

עונש המוות יבוצע בתליה.

לאחר ההוצאה להורג‚ תשרף הגופה

והאפר יושלך לים.כפי שבוצע לאיכמן בזמנו.

ניתן יהיה להפעיל את החוק הנל  גם ריטרואקטיבית עבור מי שרצח ראש ממשלה לפני קבלת החוק. (לגבי יגאל אמיר).

וכאן אני מוסיף כי המדינה הזו לעולם לא תפסיק להתייסר מרצח רבין ומתעלוליו של הרוצח עד אשר לא יוצא הרוצח יגאל אמיר להורג. כדי שניתן יהיה לסגור את התיק וללכת הלאה.

הגיעה העת לעשות זאת. למען העם הזה ולמען יראו ויראו אמיתי לכל הסהרורים שחיים בתוכנו שמפיצים עלילות שוא על רוצח אחר כביכול ומתכננים את המעשה הבא..

די עת לעשות מעשה

אנא‚ קח את הכדור לידיך  ועשה את המעשה היחיד שיתן לנו ארוכה מהיום הנורא שבו רבין נרצח.

נ.ב. שלחתי העתק ממכתב זה‚ למעט סעיף 2 בו גם לח"כ אבשלום וילן‚ ואולם מאחר ולא שמעתי ממנו מאז‚ אני שולח אותו גם אליך‚ בתקוה שהוא יגיע אליך‚ ויעשה לך משהו.

קצת על עצמי

אני גבר בן 58 בעבר הייתי חבר מפלגת העבודה‚ הצטרפתי למפלגת העבודה‚ בשבוע שלפני עצרת התמיכה ברבין‚ כביטוי לתמיכתי הרבה בו ובמנהיגותו. אני בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב. במקצועי אני עוסק בתכנון ופיתוח מערכות מידע.

"עם לא יזכה לחירות אם לא יבטיח חרות שכניו"
קארל מרקס

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 1922-1995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי