כך נשקם את המפלגה: עם הפנים לעתיד

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה החדשה יוצאת לדרך – ותוקפת את הפורשים ואת חברותיה החדשות לאופוזיציה. שעות אחדות לאחר שהחליטו 8 חברי הסיעה הנותרים למנות את ח"כ איתן כבל לתפקיד יו"ר הסיעה הזמני התייצבו חבריה על דוכן הכנסת ובזה אחרי זה הצהירו על האופן שבו לשיטתם ישקמו את המפלגה.

ברוורמן: 8 חבריה של סיעת העבודה יצליחו לשקמה ולרשת את מקומה של קדימה כסיעה הגדולה בכנסת. אני מאמין במפלגת העבודה, בתנועת העבודה, ואני מאמין שהבית הזה עוד יראה גדולות ממפלגת העבודה.

הרצוג: לתנועת העבודה יש מקום בציבוריות הישראלית, ואני אומר לברק – לא תפרק את מפלגת העבודה. זה לא יעזור לך. פוליטיקה היא לא מקצוע קל לאף אחד, יש לכולם יצרים, ויחד עם זאת בסופו של יום המטרה היא זו שתוביל אותנו. המפלגה הזו כבר ממריאה – היום ישבנו וקיבלנו שורה של הסכמות, הרגשנו כאילו העול הוסר מעל צווארנו. מכאן אפשר להתחיל משהו חדש – משהו שמקרין פוליטיקה אחרת". 

כבל: בפניה לשרים שנכחו במליאה וקרא לעברם: "קחו את ברק – הוא שלכם. מתנה. בלי מע"מ, בלי כלום.שנתיים אנחנו מחכים. אינני יודע מה טומנת בחובה הפוליטיקה, אבל אולי אני מקווה שנצליח כמפלגה להחזיר מעט מהדרך, מהאמונה מפלגת העבודה החדשה לא תהיה מפלגה סוציאל-דמוקרטית שהיו"ר שלה גר באקירוב. ששבוע אחרי שבוע נוגדת את התפיסות הבסיסיות שלה.

בן סימון: ניכר שהחבורה מעוניינת לשקם את המפלגה ואת היחסים בין חברים.

 

"גרעון מינימלי ... לא צריך להיות יעד כלכלי. היעדים הכלכליים הם צמיחה, צמצום פערים והורדת היקף האבטלה"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 שלום עכשיו

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי