התנהגות מפלגת העבודה ועתידה

Thank you for rating this article.

לחברי מפלגת  העבודה שלום רב‚

אני כותב לכם  מכתב זה להציג את דעתי האישית  לאור התנהגות  הממשלה   בראשות רב הנוכלים אהוד  אולמרט אשר אתם נוטלים חלק בה.

איני נמנה עם מצביעיכם בדרך כלל ורק פעמיים 1)למען רבין ז"ל (שיהיו עוד מנהיגים כמוהו) 2) למען אמיר פרץ  משום שהאמנתי שיש חשיבות למנהיג  אזרח  ולא רק יוצא מערכת הביטחון.

לגבי  ראש הממשלה לדעתי האישית  הוא היה צריך לעוף  אחרי מלחמת לבנון ה-2‚ אבל היות והוא לא הלך‚ ומחזיק בקרני המזבח  ובעזרתכם הפעילה ובעזרת  "ההסכם "המפוקפק  שרקחו  2 האהודים   שרק נתן לאולמרט  אוויר לנשימה‚ האם ההיבט הציבורי אינו חשוב‚ רק ההיבט המשפטי??? האם אהוד ברק חושב כי בציבור סובל מזכרון קצר  ‚תפקודו בקדנציה הקודמת היה: "מבריק" 1) ברחנו מלבנון  2)התנהגותו בפרשת המו"מ עם  עם עארפת  בתוספת סעיף 1 גרמה לאינתיפאדה השנייה האלימה בניגוד לראשונה ולא נזכיר את החיזבללה והחאמס שלמד שאפשר   בעזרת טרור ואלימות  להבריח אותנו. דבר נוסף הוא הסכמת שרת החינוך לתת  לחרדים תקצוב ללא לימודי הליבה. האם הם יוכלו  להתמודד עם החיים המודרניים‚ אני שואל עד מתי  נפרנס אותם עד שבסוף הם יהיו יותר‚ ואז מי ישלם??? לדעתי אהוד אולמרט מוכן למכור את המדינה ולסבך אותנו בהסכמים מחייבים את הממשלות הבאות‚ שמא הציבור ישכח ויתן לו להמשיך.

לסיכום אם חפצי חיים פוליטיים אתם תחליפו את ראש התנועה במישהו יותר טוב כי בבחירות הבאות  קדימה תעלם (חבריה יחזרו למפלגות האם) וביבי יהיה ראש הממשלה  לפי המצב הקיים תקטנו יותר ממה שיש היום. דעתי נכתבת  בצער  כי אני חושב שיש מקום בפוליטיקה הישראלית  אבל  תעשו משהו שלא יכתבו ספר נוסף על התאבדות   המפלגה.

"... אני רוצה להודות לבמה הרעיונית על העשיה הגדולה והחשובה שלה ..."
דניאל גיגי, פורום מפלגת העבודה

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי