לא רואים אותך ממטר - מליבו של חבר העבודה

Thank you for rating this article.

אתחיל בבדיחה -

חבר מפלגה נשאל, "מה הענינים?" והשיב "אני לא מתלונן!"
נשאל אותו החבר שנית, "האם מנהיגיך מייצגים את דעתך?" והשיב "לא".
ונשאל שנית "האם אתה מרוצה ממצב הסקרים? " והשיב שנית "לא!"
-"אז למה אתה אומר שאתה לא מתלונן?" -"כי אין איפה להתלונן."!!
הנמשל, הוא שהכותל של אתר זה הוא האחרון שעוד אפשר להתלונן בו.

השבוע קרו שני אירועים שיש להם התיחסות פוליטית.

שר האוצר התחיל לדבר על שני תקציבים, דבר שגרר בעקבותיו התיחסות נזעמת של שרי מפלגת העבודה. מה ששכחו השרים המכובדים, שההחלטה להציב תקציב נגדי שיש בו הטיה לתחום החברתי הוא המצאה של מפלגת העבודה, ואף עבר בהחלטת הועידה האחרונה שדברה על התקציב. אולי שכחתם, אבל היה פעם צוות שנקרא "התקציב החלופי" שפעל במשך כמה שנים ונרמס ברגל גסה על ידי היו"ר והמזכ"ל עד שנכתש עד דק ונעלם. למרות שמסקנותיו התקבלו בועידה, הם נעלמו תחת הסיסמאות של המטאורים. נושאים כמו "שכר מינימום" או "פנסית חובה" וגם "אסור לקצץ בתקציב הביטחון" שנכתבו על דגליהם של כמה מחברינו הטובים ביותר ושימשו כסיסמאות בחירות מעולם לא אושרו על ידי הועידה.ודוקא את הרעיונות היותר טובים של "צוות התקציב החלופי" אימצו דווקא שרים לא ממפלגתנו.

הדבר השני שקרה הוא משמח הרבה יותר. חגגתי את יום הולדתי. קיבלתי הודעת SMS מאופיר פינס, ומכתב מבוז'י הרצוג. בשתי הפניות השתמשו בשמי הפרטי ולא בשם בכתוב בתעודת הזהות. שמחתי לקבל את התזכורת.קיבלתי גם מכתב מאהוד ברק, חתום בכתב ידו, אך מופנה לשמי המופיע בדווחי המחשב. שלא תהיה טעות, נפגשתי מספר פעמים עם היו"ר בנושא הכלכלי, אך הוא סופר אותי בתור אחד ה"חברתיים" ולא מכיר אותי ממטר.אולי עכשיו הזמן לקרוא פעם נוספת את המלצות "צוות התקציב החלופי" בנוגע לקיצוץ במערכת הביטחון, המסביר גם כיצד להעלות את רמת הביטחון. אני מצטער שאין אפשרות להפנות אתכם לדוחות המקוריים, כי אתר האינטרנט שלנו נסגר בפקודת המזכ"ל.

דיברתי השבוע עם חבר שהוא גם עו"ד, והמלצתי בפניו להחליף את עורך-הדין של המפלגה. בעת שכזו, אמרתי, ראוי שעורך הדין של המפלגה יהיה כזה שיש לו נסיון בפירוקים ובמכירה כללית.

אם הגעתם לקריאת שורות אלה, אני מצטער שגזלתי מזמנכם, אך אני הגעתי לסוף הדרך, ומרגיש שאיני יכול יותר לעזור לכם.

"עוני זה לא רק לחם. זה מושג רחב. מי שתופש את בעיית העוני כבעיית לחם הוא צר אופקים. עוני הוא בתרבות בחינוך בתעסוקה. עוני הוא בסולידריות ובעוצמה פנימית"
עמיר פרץ

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 4111995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי