פסטיבל גזענות בעכו

Thank you for rating this article.
זה היה צפוי. זה קרה. זה יקרה שוב. הפצע פתוח מאז הנכבה,שותת דם מאז  הפציע הממשל הצבאי, מעלה מורסה מאז הפקעת האדמות הגדולה ונפער לעומק בטבח אוקטובר 2000.

זה היה צפוי. זה קרה. זה יקרה שוב.רשימת גזענים ארוכה ארוכה צועדת באון לפנינו. נוספו לרחבעם השני ולכהנא גם איתם ואריה ואביגדור ואיתמר ומרזל. ובחורינו הטובים מן הגבעות והפלנגות מעכו.

זה היה צפוי. זה קרה. זה יקרה שוב.אנשי הבסדר, שמעון,וציפי ואהוד א' ואהוד ב', הפרישו מס שפתיים.

והשותקים ששתיקתם היא רעה חולה. מנהיגי דת ורוח הממלאים פיהם מים. והעצומה ,אבוי,לא כנגד התרת דם אלא על ביטול הפסטיבל. וניגוב החומוס – מה יהיה עליו?

זה היה צפוי. זה קרה. זה יקרה שוב. רק מחאת השיך דרוויש והרב פרומן ונערי השומר הצעיר

שיצאו מגידרם והיטו אוהליהם במקום. כל השאר, הוא הרוב הדומם, היודע לצעוק כשצריך, ישב

בסוכה-לנצח או טייל, נקי מדעת, ליד שרידי כפרים ובוסתנים מאז.

זה היה צפוי. זה קרה. זה יקרה שוב. דם רע זורם  בערים המעורבות. ויש מי  שהיה רוצה לראות דם על הידיים, של אחרים, של אלה המוקעים והמודרים.  ויש שיעמדו על הדם ויש שיסמנו את מזוזת ביתם כמו במכת בכורות ויש שיתנערו ויגידו כי ידיהם לא שפכו את הדם. היינו כבר בסרט הזה.

זה היה צפוי. זה קרה. זה יקרה שוב. שפוך חמתך על הגויים, יד נטויה וזרוע חזקה.  עמלקים ,מואבים  ויבוסים זוכים לתחיה מחודשת בארץ ציון ירושלים, בקרב עם היושב בארצו   ובארצם .לעיתים תחת גפנם ותאנתם בבוסתנים של ארץ ללא עם. חטא קדמון. לא מכופר. גם לא ביום כיפור מלא שאון הגלגלים כמעט כמו בחזון יחזקאל .

זה יהיה צפוי אך הרשות נתונה. בידנו.זה קרה- זה לא יקרה?. מה אתה עושה בשביל זה?
"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי