המצע מצויין אבל צריך להתחייב יותר

Thank you for rating this article.

אתן מספר דוגמאות :  שיפור וקידום החינוך לא יקרה, ללא שיפור משמעותי בתנאי השכר של המורים :אז משהוא נעשה ברפורמה וזאת לזכותינו ,אבל זה התחלה טיפה בים לא מספיק.  וריכה להיות התחייבות מהיכן הלקח  הכסף ? למשל מחוק שכר המקסימום בשרות הציבורי שגם  הוא דבר שמפלגת העבודה צריכה להתחייק להעביר.

את מדינת הפקק הגדול בדרכים צריך לשחרר וזאת על ידי הקטנת העומס בדרכים בכמה אופנים : 1 לקדם את נושא הרכבות הבין עירוניות, והפנים עירונים דחוף ביותר תוך התחייבות להשקעת הסכומים הדרושים ושיחרור חסמי הבירוקרטיה אתמול!

אנשים מבזבזים את זמן בדרכים הפקקום, מתעיפים , מתעצבנים, וגוזלים זמן יקר .הפקקים מגברים משמעותית את זיהום האויר בריכוזי אוכלוסיה, והם הגורם העיקרי גם לתאונות כי אדם שממהר לעבודה, לפגישה , לביצוע מטלה ונתקע בדרך לך תגיד לא שיסע לאט, ורגוע אחרי שהוא נחלץ מהפקק וללחץ זה יש לא משקל רב בהתנהגות הנהג הישראלי בכביש.

למשל קידום הרכבת הקלה בתל אביב זה חיוני לתל אביב וגם לפריפריה! כי מה שבא מבחוץ לא צריך לבזבז את זמנו בפקקי הפנים.

אז לאמר את הדברים כללית זה בסדר אבל צריך לקחת התחיבויות מפורטות ולאמר זאת לבוחר שלא יחשווב שמצע המפלגה הוא בלה בלה בלה רק מילים שאף אחד לא מתכוון לקים. כי אנו מפלגה רצינית שצריכה להתחייב ולקיים.

אם נרצה אין זאת אגדה    

 

 

"טייקון עצמו צריך לשלם מחיר. אני מסייע קודם כל לחוסכים שבצורה לא אחראית מצאו את חסכונותיהם אצלו בתאגיד. אני מסייע לתאגידים שיחזיקו מעמד ולא יפטרו עובדים. אבל אני כמדינה מסייעת רוצה לקבל נציגות בזה העיקר צריך לעשות".
אהוד ברק, גלובס
על המשבר הכלכלי וחילוץ הטייקונים 26.12.2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי