נאום הנצחון

Thank you for rating this article.

נאומי הניצחון, במטה הבחירות ובמרכז המפלגה בבית ברל וכפי שהובאו באמצעי התקשורת השונים.

"זאת הייתה מערכה לא פשוטה אבל ישנה עוד דרך לפנינו. נפתח חלון הזדמנויות לקומם מחדש את מפלגת העבודה ולחבר בין ערכי תנועת העבודה ההיסטורית לרוחות החדשות המנשבות במדינת ישראל. אני מודה לכולכם, לא סתם על ההתנדבות, אלא על כך שאתם דור חדש ונפלא שמפיח תקוה במדינה. את המטרות האלה נשיג רק בהליכה יחד בראש חץ אחד, כמפלגה מאוחדת".

"אנחנו פתוחים לכל אדם שמזדהה עם הערכים שלנו ורוצה לקחת חלק בבנייתה המחודשת של המפלגה שבנתה את המדינה".

"זה הקיץ של מפלגת העבודה ... המפלגה שנבוזה התחברה לרוחות הכי רעננות ברחוב בישראל. המפלגה שבנתה את המדינה והקימה כאן מפעל ציוני מפואר. הגיעה זמנה לבנות מחדש את מדינת ישראל ברוח של צדק ושוויון, ברוח של אחריות עמוקה ברוח סוציאל-דמוקרטי".

"לשים קץ להפרטה, לשים קץ לפערים החברתיים שהולכים ומתרחבים, לשים קץ לרמיסת כבוד האדם העובד וחירותו". "זאת המשימה הלאומית שלנו". "דרכה נחזור להיות המפלגה של העם".

"תפקידנו לייצר כמפלגה שאחראית על המדינה. אנחנו מפלגה חדשה, שהיא לא סקטוריאלית. אנחנו אלה שמחויבים לעניים ולעשירים, לימין ולשמאל, לחרדים ולחילונים, לערבים ויהודיים. בזכות דרך האנחנו הזה שמכיל בתוכו את כולם, אבל גם שומר על קול צלול וערכי - נוכל לחזור כמו שמגיע לנו לקידמת הבמה הפוליטית".

"היא התחברה לרוחות הכי רעננות שנושבות ברחובות בישראל ... הגיע הזמן לבנות מחדש את מדינת ישראל ברוח של צדק ושל אחריות המדינה לאזרחיה ושל חתירה לשוויון".

"נבנה המדינה על ערכי צדק ושוויון" וקרצה לנתניהו "אל תסתפק בנאום מבריק, צוק תוכן למילים היפות ... אין מה להתפתל ... הדברים מאוד פשוטים. תציע הכרה במדינה פלסטינית לצידה של מדינת ישראל במשא ומתן, ואל תאפשר לתסריט המסוכן של הכרזה חד צדדית להתחולל. בידך הדבר. בידך למנוע זאת".

 

"התורה ניתנה לישראל, ולא ישראל — לתורה; בלי ישראל אין תורה, בלי ישראל אין מדינה, ואהבת ישראל קודמת לכל"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי