אהוד ברק - קברן מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה בדרך לחיסולה הסופי ואהוד ברק חתום על כך.

מפלגת העבודה קיבלה הודעה על דרכה האחרונה ואהוד ברק הוא השליח.

מפלגת העבודה, ממשיכת דרכה של תנועה העבודה, עומדת בפני קבורת חמור ואהוד ברק הוא הקברן!

לא ממש משנה מה תהיה תוצאת ההצבעה בוועידת המפלגה שתתקיים בקרוב ומהם הדברים שיושמעו מעל הבמה. גם אין חשיבות לסדר הדוברים או למעמדם בתוך המפלגה. כולם ידברו מדם לבם לטובת כניסה לממשלת נתניהו או כנגדה. חברים אחדים יפעלו לתמוך בכניסה, מתוך שכנוע עמוק כי זוהי טובת המדינה ואחרים יאבקו בכול כוחם להפלת ההצעה בהצבעה.

אבל כל זה כבר לא ממש משנה.

כי, מפלגת העבודה בדרך לחיסולה הסופי ואהוד ברק חתום על כך.

כי, מפלגת העבודה קיבלה הודעה על דרכה האחרונה ואהוד ברק הוא השליח.

כי, מפלגת העבודה, ממשיכת דרכה של תנועה העבודה עומדת בפני קבורת חמור ואהוד ברק הוא הקברן!

אותו אהוד ברק שמתפאר ביכולת הניתוח וההבנה של זירות לחימה אסטרטגיות נכשל בהבנה הבסיסית של מהי דמוקרטיה וכושל בהטמעה של ערך הישיבה באופוזיציה. יותר מכך, מההכרה האישית בעובדה שגם אחרים יכולים לנהל את מערכת הביטחון לא פחות טוב ממנו (ואין ספק שהיה שר ביטחון ראוי ביותר וייצג את מפלגת העבודה בכבוד רב בתפקיד זה).

אבל ומעל הכול - אהוד ברק מועל באמון אלו שהצביעו עבורו ושלחו אותו לתפקיד יושב ראש מפלגת העבודה. והרי הוא קודם כול יושב ראש מפלגה שהובסה בבחירות האחרונות לכנסת ה-18 והשיגה רק 13 מנדטים. זוהי מפלגת העבודה החבוטה והגירעונית - גם מההיבט הכלכלי אך בפרט מההיבט הרעיוני. אהוד ברק מחמיץ את כול זה ולא מבין כי כעת נדרשת שעת אחדות ולא שעת פילוג של הבית הרעיוני והערכי של כולנו וגם שלו. אהוד ברק לא מבין כי עצם העלאת רעיון הכניסה לממשלה (ואין חשיבות אמיתית לתוצאות ההצבעה בועידת המפלגה) יאלץ פיצול כזה או אחר בסיעה בכנסת. היכן האחריות של אהוד ברק למאות אלפי מצביעי מפלגת העבודה? האם ערכם פחות מערכם של שאר תושבי מדינת ישראל?

בכך נחרץ גורל מפלגת העבודה לקבורת חמור, לא רק של מפלגת העבודה אלא של תנועת העבודה לדורותיה על כול מה שהיא מייצגת.

אז בבקשה אהוד, אל תגיע להלוויה ואנא אפשר לנו להביא אותה לקבורה מכובדת.