וייצמן שירי: הסוציאליזם מת

Thank you for rating this article.

בימים שבהם התנועה הסוציאל דמוקרטית בארה"ב, בדרום אמריקה, באירופה ובעולם כולו, זוכה לפריחה מחודשת ולשגשוג, התנועה הסוציאל דמוקרטית בישראל מרוסקת ביד גסה ובלב גבוהה. שירי וויצמן בראיון לעיתון הארץ שהתפרסם היום ה-5/6/2009 מכריז כי:

הסוציאליזם מת!  ואתם האנשים הקטנים המתעסקים בשטויות.... היכונו לביאת הגואל!

(שירי וייצמן, מוסף הארץ 5.6.2009 בראיון לעיתונאי גידי וייץ) להלן הלינק לכתבה http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1090109.html

אם זאת הייתה סאטירה או פארודיה... היינו צוחקים, אבל זאת מציאות עצובה, אליה אהוד ברק מוביל אותנו. אני רוצה להאמין ששירי וייצמן אינו מבטא ומבצע את שהבוס ברק חושב. ברק מבקש ליטול זמנית את כל הסמכויות לידיו, ליטול את סמכויות המזכ"ל ולמנות מנכ"ל מקצועי משקם.. וכצפוי זאת התוצאה וזאת כל האמת על ביטול חוקת המפלגה הדמוקרטית והמרתה "בחוקת ברק" הטוטאליטארית, זאת כל האמת על המאפיינים האידיאולוגים של  "מפלגת ברק", קפיטליזם במקום סוציאליזם, טוטאליטאריות במקום דמוקרטיה..... ובמציאות, ברק וויצמן הופכים את מפלגת העבודה למפלגת שלט וירטואלית, ללא בית, ממגרים את העבודה המאורגנת, דורסים את ההסכמים הקיבוציים, מתעלמים מהההסתדרות, מפטרים את עובדיה. כן לצערי וויצמן שירי , "המנכל המיקצועי המשקם", מתיימר להיות השופר האידיאולוגי של מפלגת העבודה ומכריז ממשרדיה של קרן בית ברל על מות הסוציאליזם ... מה עוד צריך שייקרה כדי שכולנו חברי מוסדותיה של מפלגת העבודה והמחשבים להיות מנהיגיה נעשה מעשה... מה עוד צריך שייתרחש ושיאמר?.... כדי שנעצור את חיסולה של מפלגת העבודה וחוקתה על ידי מי שמציגים בפניננו הצגת שווא ומתחזים כדורשי שיקומה ושיגשוגה ... האם הפעם זהו שירי וייצמן המוריד את המסכה מעל פניו ופני הבוס?

חייבים לעצור את ההפקרות הזה! אם וויצמן אינו השופר של ברק אז ברק חייב לפטר את וויצמן מיד! אם וויצמן לא יפוטר מיד ע"י ברק חייבים לעצור את ברק וויצמן!

"עלינו ליצור צירוף של נכונות לקרב את המיעוט הערבי ליעודים הדמוקרטיים הפשוטים של המדינה, בלי להטיל על שכמם את מעמסת הציונות"
יגאל אלון, 1959

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי