הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

מכריז על החלטתי להתמודד בפריימריז

Thank you for rating this article.

אני שמח להכריז על החלטתי להתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה 2019.

גברי ברגילהפעילות הציבורית תמיד הייתה חלק ממני והחלטתי להיכנס אל הזירה הפוליטית בגלל שקשה לי להשלים עם מציאות חיינו בשנים האחרונות. מציאות של ערעור הבסיס הדמוקרטי עליו קיימת המדינה, מציאות של שחיתות, של פערים הולכים וגדלים בין עשירים לעניים, מציאות של ויתור על הדבר החשוב ביותר לעתיד המדינה, הסיכוי לשלום.

כנציג ההתיישבות בכלל והקיבוצים בפרט, אני רואה לעצמי תפקיד מרכזי לדאוג לדברים המעסיקים אותנו אבל אני מאמין שיש לנו כהתיישבות הרבה מה לתרום מעבר לכך. אני מבקש את קולכם בכנסת כדי שאוכל להיאבק בשמכם על דמותה של החברה הישראלית כדי שנוכל לייצג ערכים חברתיים של חינוך, שוויון, צדק, בריאות ורווחה, לצד שאיפה לשלום ולביטחון.

במקום פוליטיקה של זהויות שמקדמת ניכור אני רוצה לקדם שיתופי פעולה והסכמות. נוכל להגיע להישגים אך ורק על ידי רקימת קואליציות חוצות מגזרים ויצירתיות, על ידי חיבור בין אנשים. מתוך הניסיון שצברתי בשנים רבות של פעילות ציבורית, אני מאמין ביכולתי לעשות זאת, על ידי רתימת המערכות השונות תוך שיתופי פעולה רחבים.

לאחר שלושים שנות פעילות ציבורית המשלבת ניסיון פוליטי לצד, ניסיון ניהולי וציבורי אני מאמין שאם תתנו לי את ההזדמנות, אוכל לרתום את הניסיון הזה לטובת הצלחת מפלגת העבודה.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלי ועזרו לי להבחר לרשימת העבודה לכנסת.

===

מעמוד הפייסבוק של גברי ברגיל

"... אני רוצה להודות לבמה הרעיונית על העשיה הגדולה והחשובה שלה ..."
דניאל גיגי, פורום מפלגת העבודה

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש