תוצאות הבחירות ליור העבודה - סיבוב שני 2017

Thank you for rating this article.

אבי גבאי

תוצאות הבחירות, בהן הצביעו 30,916 מתוך 52,505 בעלי זכות בחירה (שהם 58.8%, ראו אתר המפלגה) להלן:

  1. אבי גבאי (52.01%, 16,080 קולות)
  2. עמיר פרץ (47.66% , 14,734 קולות)
  3. נמנעים (0.33%, 106 קולות)

המזכ"ל ערן חרמוני הכריז על התוצאות ובירך, "אני מברך מכל הלב את אבי גבאי על בחירתו ליו"ר מפלגת העבודה ומועמדה לראשות הממשלה. מפלגת העבודה נמצאת בתנופה גדולה מאד, אך עוד עבודה רבה לפנינו. לא ננוח על זרי הדפנה: נחרוש כל שדה, נבקר בכל יישוב ושכונה, נגיע לכל בית ואני מאמין כי נצליח לזכות באמון הציבור ולנצח את הבחירות הבאות לכנסת".

ח"כ עמיר פרץ, "התקשרתי לברך את אבי גבאי על בחירתו לתפקיד יו״ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה. חבריי ואני נתייצב לצדו ונסייע לו להחזיר את מפלגת העבודה לשלטון".

הוסיפה ח"כ ציפי לבני, "מברכת את בחירתו של אבי גבאי ליו"ר מפלגת העבודה ומאחלת הצלחה מעומק הלב. כפי שהקמת המחנה הציוני על ידי כיו"ר התנועה ועל ידי הרצוג כיו"ר העבודה היא זו שיצרה את התקווה הגדולה וההישג המשותף בבחירות הקודמות - המשימה המשותפת שלפנינו כעת היא ליצור תקווה מחודשת ואמיתית להחלפת את השלטון ולהציע לדרך אחרת, טובה יותר לישראל ולאזרחיה".

היו"ר היוצא הרצוג, "שוחחתי כעת עם אבי גבאי ובירכתי אותו על ניצחונו המרשים בפריימריז לראשות מפלגת העבודה. הבהרתי לו כי אתייצב לצידו לסייע לו בכל דרך לחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון. שיהיה בהצלחה! שוחחתי גם עם עמיר פרץ ובירכתי אותו על מערכת הבחירות המרשימה שניהל" ומוקדם יותר הכריז כי "אסיים היום, לאחר שיוכרזו רשמית תוצאות הבחירות לראשות מפלגת העבודה, את תפקידי כיושב ראש המחנה הציוני ומפלגת העבודה. אין זה רגע קל עבורי אבל אני מכבד את הכרעת דין הבוחר".

ח"כ סתיו שפיר בטוויטר, "ניצחון! מתחילים דרך חדשה" וח"כ קסניה סבטלובה, "אני מברכת את אבי גבאי שנבחר לתקפיד יושב ראש מפלגת העבודה".

בירך גם ח"כ איתן כבל, "נעזור לגבאי להוביל מהפכה - אין המשמעות היא שבבחירות הקרובות הוא יהיה רה"מ, אך יש לראות מהן הסיבות שהעבירו קולות ללפיד" והצטרך ח"כ יואל חסון, "ברכות חמות לאבי גבאי יש לנו עבודה משותפת עם ציפי לבני להחלפת שלטון נתניהו.בעת הזו אני שולח חיבוק וחיזוק לעמיר פרץ בעת לא פשוטה זו. בתום הסיבוב השני בבחירות לראשות מפלגת העבודה ומועמדה לראש ממשלת ישראל, נקבע כי אבי גבאי נבחר ליושב-ראש המפלגה - ברכות"!

ח"כ יחימוביץ', "בחירתו של אבי גבאי היא הישג מדהים ומרגש המעיד יותר מכל על כך שמפלגת העבודה היא מפלגה חפצת חיים" וגם ח"כ בהלול מצטרף, "התרגשות ושמחה גדולה! מזל טוב אבי גבאי! כל הכבוד עמיר פרץ על קמפיין ישר ומכבד. עכשיו השעה להתאחד ויחד לפעול להחלפת השלטון".

ח"כ מנואל טרכטנברג, "ברכות אבי גבאי! עכשיו חוזרים לפעול יחדיו למען השינוי שהציבור בישראל כל כך מייחל לו" וח"כ איציק שמולי, "טונות של מאמץ ולא הצלחנו. עמיר פרץ מנהיג אמיתי ונחוש שאני שלם בתמיכתי בו. ממחר בבוקר כולנו מתייצבים עם אבי גבאי".

תודה לחברי המפלגה שבמהלך עשרה ימים יצאו פעמים להצביע בימים חמים והוכיחו כמה דמוקרטית היא מפלגת העבודה. תודה גם ליו"ר היוצא יצחק (בוז'י) הרצוג על הובלת המפלגה ל24 מנדטים וחתירה מתמדת ובלתי מתפשרת לשלום מדינת ישראל וכן למזכ"ל ערן חרמוני שדאג לקיים את הבחירות והעימותים באופן שהביא כבוד למפלגה.

יוצאים לדרך חדשה.

====

פרטים באתר המפלגה.



"אני פוסע בעקבות בן־גוריון בעיניים עצומות אבל מדי פעם אני פוקח את עיני"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - שיר לשלום

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי