מברית דמים לברית חיים - משמרת תמיכה בעדה הדרוזית

Thank you for rating this article.

המחוז הדרוזי במפלגת העבודהצו8!

הזמנה למשמרת תמיכה בצעירי העדה הדרוזית מול משרד ראש-הממשלה ביום רביעי 25.10 בשעה 12:00. כי "הגיע הזמן לצאת מהבתים ולהילחם למען העדה הדרוזית, ביחד נהפוך ברית-הדמים לברית-חיים", מסביר שאדי קבלאן יו"ר המחוז הדרוזי במשמרת הצעירה.

פרטים אצל יו״ר המחוז הדרוזי במשמרת הצעירה של העבודה - שאדי קבלאן בנייד 052-7011501.

הדרישה מממשלת ישראל היא לטפל בסוגיות הכואבות, לקחת ולקדם את הטיפול בנושאים רגישים של העדה ובדגש על סוגיות הקשורות לצעירים שלה:

- בניית בית וקורת גג.
- שמירה על אורח חיים הכפרי וההתיישבות של העדה.
- קידום ועידוד אפשרויות תעסוקה.

ממשלת ישראל נכשלה ולא הציגה פתרונות וכעת הזמן להאבק.

אשרו הגעה בעמוד הפייסבוק של הבמה-הרעיונית ושתפו הלאה.

ב25.10 בשעה 12:00 נפגש מחוץ למשרד ראש הממשלה כדי למחות כנגד הממשלה שכשלה בתפקידה בדאגה לאזרחיה, בדאגה לצעירים בארץ, בני כל העדות והמגזרים ככלל וצעירי העדה הדרוזית בפרט.

בהשתתפות מכובדים וצעירים מהעדה הדרוזית, חברי כנסת ממפלגת העבודה, צעירי המשמרת הצעירה בהובלת יושבת הראש יעל סיני, המחוז הדרוזי במשמרת בראשות שאדי קבלן וחברים רבים נוספים.

מוסיף שאדי קבלאן: "יש כמה אנשים שחושבים וגם אומרים שאם מפלגת העבודה הייתה בשלטון, אז לא הייתי יוצא להפגנה בירושלים!! אני רוצה להגיד לכולם אנשים ובאופן הכי ברור, זה נכון שיש לי אידאולוגיה ואני כן מאמין בדרך של מפלגת העבודה ועל כך אני מאד גאה, וזה בדיוק כמו שלכל אחד אחר מכם יש אידאולוגיה ודרך שהוא מאמין בה וזה בסדר מבחינתי ואני מכבד זאת. אבל תזכרו שהבעיה שלנו כדרוזים במדינה עם קבלת הזכויות זה דבר שהוא חוצה מפלגות והוא אפילו מעל לכל המפלגות ואינו קשור לממשלה כזו או אחרת או למשחק פוליטי כזה או אחר, זה עניין שהוא מעל לפוליטיקה.. הבעיה שלנו לצערי נמשכת עשרות שנים והתגלגלה ממשלה לממשלה ללא טיפול מהותי בדברים הכואבים.. כך שבאמת אין קשר.. אני מצפה מכל הצעירים להתעלות מעל המחשבות הצרות ומהאינטרסים האישיים, לשלב ידיים ולהוביל יחד איתי מאבק צודק לקבלת הזכויות שלנו במדינה שבה אנו נותנים הכל, הגיע הזמן שנתאחד ורק יחד נדרוש את הזכויות שלנו" (פייסבוקתודה על הסיוע למשמרת הצעירה של המפלגה וליו"ר יעל סיני וכן ליאיר (יא-יא) פינק.