בחירות לועידה ה10

Thank you for rating this article.

עדכון [27/11]: הבחירות יתקיימו ביום ב' ה24.12.2018 (בדיקת מועמדים לפי מחוז\סניף בקישור) בשעות 12:00-21:00.

כל חבר מפלגה המופיע בספר הבוחרים רשאי לבחור את נציגי אזור הבחירה אליו הוא משתייך לוועידה. כך למשל חברי המפלגה המופיעים בספר הבוחרים ברמת גן זכאים לבחור את נציגי רמת גן לוועידה. כל בוחר זכאי לבחור מספר צירים באזורו. מספר הצירים אשר כל בוחר יכול לבחור לא יכול להיות פחות מ50% מכמות הצירים המגיעים לאותו אזור בחירה ולא יותר מ70%. כך למשל באזור בחירה אשר זכאי לייצוג של 10 צירים, כל בוחר יוכל לבחור 5-7 נציגים.

מפלגת העבודה

על פי החלטת יו"ר המפלגה, אבי גבאי, מספר צירי הועידה יכפיל את עצמו והיא תמנה 4,000 חברים לאחר הבחירות ותהיה הועידה הגדולה ביותר בהיסטוריה של המפלגה.

ההחלטה על הכפלת גודלה של הועידה התקבלה בעקבות המלצות שהתקבלו מצוות בראשותו של מזכ"ל המפלגה, שהמליץ ליו"ר להגדיל את הועידה.

בהמשך לשורת ההצלחות של המפלגה בבחירות המוניציפליות, הבחירות לועידה יאפשרו להרחיב ולחזק את המטות השונים של המפלגה ברחבי הארץ. ההחלטה להרחיב את שורות הועידה תאפשר למספר גדול של חברים, חדשים וותיקים לקחת חלק משמעותי בפעילות המפלגה, להשפיע על דרכה, לחזק את הדמוקרטיה במפלגה ולאחד כוחות יחד אל מול האתגר המרכזי - החלפת השלטון.
הבחירות לתפקיד צירי הועידה ייערכו בסניפי המפלגה ברחבי הארץ. מועד הבחירות ייקבע בימים הקרובים.

יו"ר מפלגת העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי: "בשנה האחרונה מפלגת העבודה פתחה את שעריה. אנחנו מחזקים את הדמוקרטיה ומאפשרים ליותר ויותר אזרחים לקחת חלק פעיל ולהשפיע על דרכה של המפלגה. אנחנו מייצגים את כל הישראלים שמאמינים שאפשר לשנות, שאפשר לנהל כאן מדינה שדואגת קודם כל לאזרחים שלה. אנחנו נוביל את השינוי הזה יחד עם החברים המצוינים שלנו במפלגת העבודה."

ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה: ״אני מברך על ההחלטה לקיום הבחירות הדמוקרטיות לועידה, ומשוכנע כי הם יהוו נדבך נוסף בבניית כוחנו לקראת הבחירות הכלליות תוך שילוב כוחות ארגוני של כלל חלקי המפלגה. מפלגת העבודה, בניגוד למפלגות אווירה אחרות, היא מפלגת המונים דמוקרטית המאפשרת לחבריה להיות שותפים בעיצוב דרכה ובקבלת החלטותיה האסטרטגיות, מה שבהחלט מוכיח את יכולתנו לייצג ציבור רחב ומגוון."

===

עדכונים נוספים באתר המפלגה פה.

"אם תבינו שהשבת ניתנה לישראל, ולא ישראל לשבת — נוכל לחיות ולפעול יחד"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 שלום עכשיו

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי