סמינר נוער העבודה 2018 (מכתב לפעילים ולמשתתפים)

Thank you for rating this article.

פעילים ופעילות יקרים!

נוער העבודהלרגל המעמד הזה, הסמינר הראשון של נוער העבודה, אני כותב לכם/ן בהתרגשות רבה, זאת לאחר שנים רבות בהן נוער העבודה, שבעבר הרחוק יותר התהדר בכוחו ופעיליו הרבים והאיכותיים ולאחר מכן בעבר הקרוב יותר כבר הספיק להיחשב בעיני רבים לסמל הברור ביותר למצבו "ההעגום" של גוש המרכז שמאל שאותו מנהיגה מפלגת העבודה הישראלית  וכן הייאוש הקיים  מהמנהיגות הקיימת עקב חוסר פעילותו ואי נוכחותו בזירה הפוליטית-המפלגתית.

אולם בחודשים האחרונים בהחלט ניתן להגיד בזהירות רבה ובאופטימיות הססנית, כי נוער העבודה חוזר לתפקידו ההיסטורי כמקור תקוותם וגאוותם ושאליו נושאים את עיניהם- חברי ותומכי מפלגת העבודה, גוש המרכז שמאל, והחברה הישראלית בכללותה שמחכה בכיליון עיניים לדור ההנהגה העתידי והמיוחד שאין לי ספק שיגיע מכם, חברי וחברות נוער העבודה היקרים!

אז כן מפלגת העבודה, חברי המפלגה והנהגת המפלגה תומכים היום יותר מאי פעם בקיבועו של נוער העבודה כגוף הנוער הפוליטי אבל הדבר הזה קורה רק בזכותכם/ן בני נוער רציניים איכותיים, מעוררי השראה שהחליטו להתגייס לנוער העבודה כדי לשנות, ממש כאן, בבית שלנו, מדינת ישראל  את הקיים. וזו כאמור אחריותנו וחובתנו האזרחית כפי שאמר ראש הממשלה הראשון ויו"ר מפלגתנו דוד בן גוריון כי נוער בימינו יעצב דמות האדם בישראל – על ידי חיי מופת" ואכן במעשיכם אתם  תורמים בדרך של דוגמה אישית לשאר חברינו בני הנוער דבר אשר ללא ספק ישפיע על נראות החברה שלנו בעתיד.

ועם ההתגייסות הזו שלכם הצלחתם  להשיב רוח רעננה במפלגת העבודה, ובכלל להסתכלות של המבוגרים עלינו, הדור הצעיר, שבזכותכם הבינו מקבלי ההחלטות כי חובתם להשקיע בנוער איכותי שכזה! ובמיוחד בימים קשים אלו בהם החברה הישראלית זקוקה יותר מכל למנהיגות נקייה ואיכותית.

אני כולי תקווה שתמשיכו להיות פעילים בנוער העבודה ושהסמינר הזה יהווה פתח למסורת ארוכת שנים לסמינרים נוספים אותם יובילו חברי נוער העבודה .

וכן איך אפשר בלי להודות לכל העוסקים במלאכה, ובינהם- חברי מזכירות נוער העבודה ומתנדבים נוספים, שי מסוט היקר על הליווי והארגון, הצוות המפלגתי הרחב וחברי המשמרת הצעירה  שלקחו חלק בסמינר עצמו ובארגונו וכמובן תודה ענקית לכם/ן משתתפי הסמינר!

בברכה ובכבוד רב,

יובל נעים

יו"ר נוער העבודה

וחברי מזכירות נוער העבודה

מפלגה שרוצה להתמודד על השלטון לא יכולה להיות מפלגה לא דמוקרטית. ההיסטוריה לא משקרת. מעולם לא כבשה רשימה פרטית, של איש כזו או אחר, את השלטון בישראל.
מרב מיכאלי, 24.1.2021

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי