פרוק המחנה הציוני ומינוי יור קואליציה וסיעה בכנסת

Thank you for rating this article.

יושב ראש העבודה אבי גבאי, הודיעה על פירוק שותפות המחנה-הציוני עם מפלגת-התנועה בראשות ציפי-לבני ועל מינוי שלי-יחימוביץ' כיו"ר האופוזיציה ואיציק-שמולי כיו"ר הסיעה בכנסת.

מפלגת העבודה

גבאי נימק: "קיוויתי והאמנתי שהשינוי והשותפות החדשה יובילו לצמיחה שלנו, לחיבור של ממש, לפרגון הדדי. אבל הציבור חכם, הוא רואה שזה לא מצב הדברים והתרחק. אני עדיין מאמין בשותפות, בחיבורים, בלאחד מחנה גדול ומחויב לשינוי, אבל חיבורים מוצלחים מצריכים חברות, עמידה בסיכומים ונאמנות לדרך. זה לא קורה בשותפות הזאת ולכן אני שוב בוחר בציבור ... ציפי, אני מאחל לך הצלחה בבחירות, בכל מפלגה שבה תהיי. אנחנו נמשיך להילחם ולהיות מחויבים לשינוי שעם ישראל רוצה. באתי לפוליטיקה עבור העם ואשאר תמיד בצד שלו".

מזכ"ל המפלגה ערן-חרמוני, הרחיב: "מפלגת העבודה חוזרת להרים היום את ראשה. כמפלגה ציונית וסוציאל- דמוקרטית שורשית, כמפלגה ותיקה שהקימה את המדינה, מפלגה עם עומק רעיוני, עם בסיס ערכי מוצק, עם קהל תומכים ופעילים בכל רחבי הארץ - פנינו לבחירות בגב זקוף ובראש מורם.

למזלנו, התברכנו בנבחרת איכותית של חברי כנסת וביו"ר שאינו חושש לקבל הכרעות מנהיגותיות וערכיות על אף המחיר האישי שהן עשויות לגבות.

אני משוכנע כי בעבודת צוות נחושה ומשותפת, המלווה בתפיסת עולם מדינית- בטחונית וחברתית איתנה, ההחלטה הדרמטית הזו תאפשר לנו לצאת מחוזקים לבחירות.

עוד עבודה רבה לפנינו. ממשיכים".