סיום מוצלח של פרוייקט "העבודה עולה לירושלים"!

Thank you for rating this article.

חברות וחברים יקרים,

בשלושת החודשים האחרונים היינו מי מאנשי המחוז ואנכי עסוקים מאוד בהוצאתו לפועל של פרויקט גיבוש מזכירי סניפים מכל הארץ בירושלים במסגרת פרויקט "העבודה עולה לירושלים", אותו יזם מחוז ירושלים.

אני שמח לעדכן כי השלב הראשון והמסיבי של הפרוייקט הסתיים בהצלחה רבה מאוד, ובמסגרתו עלו ליום טיול וגיבוש בירושלים למעלה מ- 170 מזכירי סניפים מכל הארץ, מקצרין ועד באר שבע, מזכירי מחוזות, חברים בחוגי המפלגה ובהם כלל חוג ה-4 בנובמבר וכן פעילים מרכזיים רבים מכל רחבי הארץ.

במהלך ימי הגיבוש זכו המשתתפים לטייל יום שלם (10:00 עד 17:00) באתרים המרכזיים בירושלים, להתדיין ולהתגבש בינם לבין עצמם, וכן להיפגש עם ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, אשר קידם ובירך את כל אחת מהקבוצות המשתתפות בפרויקט.

פרויקט זה אשר הלוגיסטיקה והארגון בו היו גדולים ועצומים, התאפשר בסיועם של חברים רבים במחוז בירושלים וכן של מנהלי המפלגה בבית ברל (ובעיקר ריצ'רד פרס, דני אלימלך ושירי ויצמן), ועל כן תודתי הרבה והכנה! תודה מיוחדת גם לגב' אתי דוידוביץ ממזכירות המחוז!

לפרויקט זה מתוכנן גם המשך ועל כך אעדכן באימייל נפרד לכשיתגבש הקונספט החדש.

אני רוצה להודות גם לכלל המזכירים והפעילים ששלחו מכתבי תודה והערכה על השתתפותם בפרויקט וכן לאלו אשר עשו כן מעל לבימת המפלגה בפורום מזכירי סניפים ארצי, ריגשתם אותנו ועל כן תודתנו הכנה.

חשוב לציין כי פרויקט זה היה ראשון ותקדימי בהיקפו, בתכניו ובמטרותיו, ואני שמח וגאה על כי מחוז ירושלים יזם זאת, והפך את הרעיון מרעיון למעשה בפועל על אף כל הקשיים שעמדו בדרך.

לכל המבקשים, אלבומי תמונות מימי הגיבוש יועלו בקרוב בפייסבוק ובמדיומים אחרים ואנו ניצור איתכם קשר בעניין.

בשמי ובשם חברי מחוז ירושלים, תודה ושוב תודה לכל מי שנתן יד בהוצאתו לפועל של פרויקט עצום מימדים זה!

מחוז ירושלים ימשיך ליזום ולהוביל פרויקטים ארציים מסוג זה אשר יש בהם לא רק בכדי לחזק את המחוז עצמו אלא את המפלגה כולה!

שלכם תמיד,

חיליק בר (מזכיר מחוז ירושלים במפלגת העבודה, חבר מועצת העיר ירושלים, מחזיק תיק התיירות ותיק קשרי החוץ עיריית ירושלים)

 

לעמוד הרשת-החברתית של מחוז ירושלים של מפלגת העבודה.