נפטר הרב אדלשטיין מרמת-השרון

Thank you for rating this article.

סניף רמת-השרון של מפלגת העבודה, ביחד עם יו"ר המפלגה יצחק הרצוג מבקשים להשתתף בצער משפחת אדלשטיין ותושבי העיר על לכתו של הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל בגיל 93 אתמול כ"ז בשבט ה'תשע"ז.

הרב אדלשטיין

הרב אדלשטיין רבה הראשי של העיר רמת-השרון מאז 1950 ומהתלמידים הראשונים שייסדו את ישיבת פוניבז', תלמידו של "החזון איש" - היה מקובל על כל הזרמים כסדרי תפילה עבור חשוכי בנים ומעוכבי זיווג, הקפיד להיות נוכח בבית הכנסת בשעת אמירת ההלל ביום העצמאות, וכמגשר שביתו פתוח בפני כול ועל כך מוקיר לו ובשם הסניף המזכיר אביעם גפני תודה עמוקה.

יצחק (בוז'י) הרצוג שסבו הוסמך לרבנות על ידי סבו ז"ל: "ברוך דיין האמת. יחד עם כל ישראל אני מבכה את הסתלקותו של הרה"ג רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל. הרב אדלשטיין, רבה של רמת השרון, נמנה בין הרבנים שקיבלו את הסמכתם לרבנות מסבי הרב הרצוג זצ"ל. אני משתתף בצער המשפחה ותלמידיו" וסגן יו"ר הכנסת ח"כ חיליק בר מוסיף: "משתתף יחד עם כל בית ישראל באבל הכבד על הסתלקותו של הגאון הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל, רבה של רמת השרון. גדול רבני הציבור החרדי. יהי זכרו ברוך".

הסניף יכבד את זכרו בניחום אבלים במוצאי-שבת 25.2 בשעה 21:00 ברחוב נעמי 4 רמת-השרון בנוכחות יו"ר המפלגה הרצוג, מזכיר הסניף אביעם גפני וחברים נוספים.

דברי הרב ביום העצמאות ה67 לישראל.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק או אצל מזכיר הסניף בנייד 0544590647.

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2015

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי