הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

החרבתם לי את המפלגה

Thank you for rating this article.

"זה מרגיש כמו הרבה יותר זמן, אבל מלאה רק שנה לשהייתכם בממשלה. רציתי להזכיר לכם את ההישגים הכבירים אליהם הגיעו המפלגה והמדינה בזכות ישיבתכם בממשלה, ובזכות היותכם 'משפיעים מבפנים' ".

"כואב לי, שרים וסגנים. החרבתם לי את המפלגה, ודרך שיתוף הפעולה שלכם עם הימין אתם גם נותנים ידכם להרס השיטתי של כל חלקה טובה במדינה".

"הצלחתם להביא שניים מטובי בניה של העבודה - יולי תמיר ואופיר פינס - לפרוש לאחר שלא יכלו לשאת עוד את ריחה המבאיש של בגידתכם בערכי המפלגה".

"פסחתם על כל סעיף אפשרי. חברתם לממשלה המנופחת ביותר בהיסטוריה, על חשבון משלם המיסים; חוק המקרקעין שהעביר את אדמות הלאום לטייקונים אושר בקולותיכם; היטל המים הושת על אזרחי ישראל מבלי שהכסף הולך למשק המים אלא רק לבזבוזי הממשלה בתמיכתכם; הצבעתם בעד תקציב דו שנתי המעמיק את הפערים בחברה; בקרוב תסתיים הקפאת הבנייה בשטחים ובכוונת הממשלה בה אתם חברים לאשר מייד בניית מאות יחידות דיור בגדה; תמכתם בהפיכת התנחלויות לאזור פיתוח א', תוך נתינת הטבות מופרזות".

"שתקתם לנוכח המהלך לאישור עשרות סגני ראשי ערים על חשבון אזרחי ישראל; אתם רואים יום אחר יום את איווט ליברמן, חברכם לממשלה, רומס את שמה הטוב של ישראל ואינכם עושים דבר; בכל יום נרמסים שלטון החוק ובית המשפט העליון מושפל ואין לכם את הכוח להיאבק בכך; אתם עדים מדי שבוע לעוולות המנוגדות לחלוטין לעמדותיה של מפלגת העבודה אולם אתם שותקים. הכסא, הוכחתם שוב ושוב השנה, חשוב לאין שיעור מהמצפון".

"אני מקווה שלפחות אתם מוצאים את הסקר הזה כחיובי. אני בטוח שהוא מבהיר לכם כמה שאתם חשובים, משפיעים, וכמה אתם מוערכים על ידי אזרחי ישראל. הוכיחו שיש בכם ולו מעט הגינות, נאמנות לדרך, יושרה - מצאו נושא אחד והילחמו עליו, עם לוח זמנים ומבחנים לביצוע ואם לא תצליחו במאבק פירשו מהממשלה מיידית. סורו מדרככם הרעה ושובו הביתה".

"אתם עדים מדי שבוע לעוולות המנוגדות לחלוטין לעמדותיה של מפלגת העבודה, אולם אתם שותקים. הכיסא, הוכחתם שוב ושוב השנה, חשוב לאין שיעור מהמצפון".

"מצאו נושא אחד והילחמו עליו. אם לא תצליחו במאבק פירשו מהממשלה מיידית. סורו מדרככם הרעה ושובו הביתה".

--------------------------------------------------------------------

הדברים מובאים כציטוטים מתוך מכתבו של חבר הכנסת איתן כבל לשרי וסגני שרי מפלגת העבודה המכהנים בממשלת נתניהו ואשר פורסמו בכלי התקשורת השונים.

"... אני רוצה להודות לבמה הרעיונית על העשיה הגדולה והחשובה שלה ..."
דניאל גיגי, פורום מפלגת העבודה

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש