הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

ניצחון האנושיות על הלאומנות והכיתתיות!

Thank you for rating this article.

ניצחון האנושיות על הלאומנות והכיתתיות!

בתנ"ך כתוב שאלוהים ברא את האדם , לא את הנוצרי, המוסלמי או היהודי.

כאשר נשאל הלל מה היא היהדות על רגל אחת אמר: ואהבת לרעיך כמוך!

ככול שהזמן חולף מתרבים הסכסוכים על רקע דתי ולאומי! במקום להתקדם למצב של לא יישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה. כאשר ארצות הברית בעיקר מאז שלטון אובמה, כשש שנים סימה את תפקידה כשוטר העולם. ובעקבות זאת גם האו"ם ומועצת הביטחון נחלשו!

האנושות הפסיקה מאז להתקדם, לעולם טוב יותר לאחרית הימים לניצחון האנושיות על הלאומניות והכיתתיות הדתית ! היגיע הזמן להתקדם לאחרית הימים, לימות המשיח ולא לחזור לתקופת ימי הביניים עם טכנולוגיה של שנות האלפים.

מישראל , מירושלים צריכה לצאת הבשורה של הקמת : מועצה לצימום עד ביטול הבדלים דת גזע ולאום שישבו שם אישים מרכזים מהאיסלם הנצרות היהדות ועוד למשל דרוזים ,בודהיסטים אנשי הזרם המרכזי המתון מכול הדתות וכן גם אנשי רוח חילונים ! ידנו בבעיות העולם ויקבלו מקום מרכזי בתקשורת העולמית . ויהיו מוסד הקשור לאום. יקדמו את העולם להיות פלורליסטי סובלני לכול בני האדם הקריאה לשלום ואהבת האדם באשר הוא. אתה בחרתנו לשלום ולאחדות עולמית ! כול בני האדם שווים!

האנושות צריכה לעסוק בשיפור החיים, שיהיה מזון להאכיל את כ7- מיליארדי בני אדם שב-2050 ייתוספו עוד שני מיליארד ויהיו 9 מיליארד!

לעסוק בהדברת מגפות כמו האבטלה הכולרה ואחרות, זאת במקום לנהל מלחמות דת , לאום וגזע. היגיע הזמן שהאנושות תתעלה . אלוהים נתן לאדם שכל (למי שמאמין) כדי שינהג בתבונה ולא באלימות האדם נולד לחופש ולא לעבדות! מי מאמין שמאמין אחרת ממך אינו כופר "איש, איש באמונתו יחיה אמר סוקרטס וצדק". רק כך יהיה עולם שיעסוק בבעיותיו האמיתיות כמו החימום הגלובלי ועוד . אין דבר מזעזע יותר מרציחות על רקע דתי לאומי שום סיבה אינה מצדיקה זאת.

אתה בחרתנו לקרב בין הדתות והעמים ליצור אחדות ולא להגביר נבדלות.

בניו יורק מסתובבים אנשים מכול העדות והגזעים ומרגישים שווים זה צריך להיות הדגם העולמי גם שלנו כמובילי האחדות , אלברט אינשטין דיבר על הקמת מדינה בין לאומית האום הוא התחלה בכיוון. ארצות הברית צריכה לחזור ולקבל אחריות על הפצת הדמוקרטיה והליברליזציה והאחדות. ישראל תהיה המרכז הרוחני וביחד עם האמריקאים האירופאים, ולצרף את שער העמים להקמת עולם מאוחד שוויוני וצודק!

"על מקורה של המסורת וההיסטוריה הלאומית כבסיס לדור הנוכחי לבנות, לשנות ולתקן. נזכור את נפילת העם היהודי ובית מקדשו פעמיים, פעם שניה בגלל שנאת חינם. נזכור - נשנה - נתקן"
ברל כצנלסון, "דבר" 1934

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש