הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

החלטתי להתמודד כל כהונת יו"ר ההסתדרות

Thank you for rating this article.

החלטתי להתמודד על כהונת יו"ר ההסתדרות, ואני מבקשת מכם, נשים וגברים מכל קצוות הקשת הפוליטית, להעניק לי את הזכות להנהיג את הארגון הזה ולחולל בו מהפך.

הסתדרותלהפוך את הגוף הזה, שאני מאמינה בחשיבותו בכל לבי, לראש חץ חברתי רב עוצמה, אמיץ, נקי כפיים, ודמוקרטי באמת. למען תיקונו של עולם העבודה, למען הזכות הכל כך פשוטה ובסיסית להתפרנס בכבוד ולחיות בכבוד, למען החברה הישראלית כולה.

אני מבקשת להודות, מעומק הלב, לחברי ולמי שיהיה מעתה שותפי לדרך – ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, שהעמיד לרשותי, ברוחב לב ובנכונות ומתוך אמונה – את סיעתו בהסתדרות, הנושאת את השם המדויק "בית חברתי". שמחה על השותפות הזאת.

הבוקר, אחרי כמה ימים לא פשוטים שבהם נעשו נסיונות כוחניים שכמו נלקחו מ"בית הקלפים" למנוע מאתנו התמודדות, כדי להתחמק מבחירות דמוקרטיות, נחתם ביני ובין איתן ההסכם, ואנחנו יוצאים לדרך.

יותר מחצי מליון עובדים במדינת ישראל ילכו לקלפי ויבחרו באופן דמוקרטי מי תנהיג או ינהיג אותם.

הסיכויים שלי לנצח נבדקו ביסודיות, והם גבוהים מאוד. אבל זו לא תהיה התמודדות פשוטה, והיא תיעשה בידיים חשופות ובלי אמצעים כספיים אל מול מנגנון ענק ומפוצץ בכסף.

רוח ההתנדבות, האמונה, ההתלהבות שבלב, האווירה הציבורית - מנצחים כסף ועיסקאות, ולכן אני זקוקה לכם. כדי שבסופו של יום, כמו תמיד, לא אהיה חייבת לתת דין וחשבון לשום מנגנון ולשום בעל הון, אלא לכם ורק לכם. לשרת אתכם בנאמנות, בעצמה, בחריצות ובמסירות, בלי לפחד מאיש.

אז בואו אתי. תתגייסו. הנה לינק לטופס ההתנדבות: www.shelly.org.il/histadrut

הכנסו אליו ומלאו אותו. שימו לב, אם אתם רוצים לעזור בינתיים בשקט ובלי שידעו על כך במקום העבודה שלכם או בהסתדרות, ציינו זאת על הטופס ואני מתחייבת לשמור עליכם מכל משמר.

זה חודשים ארוכים שאני מתלבטת. בראש ובראשונה משום שאני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. וגם משום שאני מעריכה שאנחנו עומדים לפני זעזועים ושינויים במערכת הפוליטית, שיש לי הכוח להיות חלק משמעותי בהם ואף לעצב אותם.

מצד שני, מי כמוכם יודע שסדר היום החברתי, הקרב על הזכות להתפרנס בכבוד בלי להתנצל על כך, העבודה המאורגנת והסולידריות, המאבק להקטנת הפערים ולהפסקת ניצולם של עובדים באמצעות שיטות העסקה פוגעניות ועושקות – הם הליבה של האמונה שלי.

אני מאמינה שבהעדר הזכות להתפרנס בכבוד, כל הזכויות האחרות מתגמדות ממילא, ושאלה סוגיות לאומיות גורליות לא פחות מאחרות.

הבחירות לראשות ההסתדרות יתקיימו במאי. אני מאמינה שבנסיבות הקיימות, זה המקום שבו אוכל להשפיע באופן הכי עוצמתי על גורלה של החברה הישראלית.

למי שבצד השני של המתרס הפוליטי, שמביעים בי לא פעם תמיכה והערכה אבל אומרים בצער: "חבל שאני לא יכול/ה להצביע לך" – הנה יש לכם הזדמנות להצביע בשבילי בלב שלם.

לאנשי המחנה הפוליטי שלי. אני יודעת שרבים מכם היו מעדיפים שלא אעשה את הבחירה הזאת. מבקשת מכם שתבינו את הבחירה שלי ואת מניעיה. שתבינו שיש כאן הזדמנות מדהימה להשפיע על המדינה. שתסמכו עלי, שתישארו אתי, שבשום אופן לא תעזבו את המפלגה – אני מאוד זקוקה לכם גם בה, וכמובן ושתחזקו אותי ותעזרו לי כמו שרק אתם יודעים.

שוב מודה לאיתן, שמעתה הוא שותף מלא שלי לדרך. בהצלחה לכולנו. הנה גם שוב, הלינק להתנדבות: 
www.shelly.org.il/histadrut

====

מעמוד הפייסבוק של יחימוביץ'

"ביטחוננו תלוי בשלום בין יהודים לערבים בארץ ישראל ובינינו לבין מדינות ערב ... ולשם כך מוצדק לשלם מחיר כבד"
ברל כצנלסון, 1938

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש