הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה

דרישה לשינוי הרכב מזכירות לשכת המפלגה

Thank you for rating this article.

התארגנות חדשה במפלגת העבודה של פורום ראשי המערכות הפוליטיות (נבחרים ואישים מרכזיים) המונה מעל 25 חברים ואשר הוקמה לצורך טיפול וקידום סדר היום המפלגתי פוליטי של המפלגה.

בימים אלו, מוביל הפורום שני מהלכים מרכזיים -

א. נקבע כי הרכב הנוכחי של מזכירות הלשכה והמהווה את הסיעה בכנסת, הנו בניגוד לחוקת המפלגה שאושרה מחדש והוחזרה לאחר ביטול חוקת ברק (ראו בהרחבה במסצכים הצרופים).

 נושא זה יובא להכרעת הלשכה בתקופה הקרובה.

ב. ערעור על מינוי מר חגי מרום לתפקיד יו"ר קרן בית ברל - כתוצאה מכך מזכירות הלשכה קיבלה את עמדת הפורום להביא את הנושא להכרעה בהצבעה חשאית בפורום הלשכה המלא. דרישה זו תצא אל הפועל בישיבת הלשכה הסגורה ביום א' הקרוב (12.6.2011).

את ההתארגנות החדשה בעבודה, מובילים חברים כגון: משה כהן (לשעבר, גזבר העבודה); שלמה אביטן (יו"ר בית הנבחרים של ההסתדרות); סימון אלפסי (ראש עיריית יוקנעם); שמוליק מזרחי (מזכיר מחוז ת"א); ישראל סביון (מזכיר מחוז חיפה); גרשון גלמן (יו"ר ההסתדרות בת"א); שולה כהן (סגן ראש עיריית כרמיאל); אלי אורן (יו"ר פורום מזכירי סניפים); גדעון בן-ישראל (יו"ר הסתדרות הגמלאים); קולט אביטל (ח"כ לשעבר); אשר שמואלי (יו"ר ההסתדרות במרחב צפון); סאלח טאריף (שר לשעבר); איריס אברהם (סגן ראש עיריית גבעתיים); יצחק אלישיב (לשעבר, מנכ"ל קק"ל); אמנון זך (לשעבר, ראש מועצת אזור); פיני קבלו (יו"ר סיעת העבודה בהסתדרות ולשעבר ראש עיריית ב"ש); רוני כהן; אלעזר אנגלר וחברים מרכזיים נוספים.

התארגנות זו, מייצגת את מרבית הזרמים במפלגה ולכן בפועל מהווה את מרכז הכוח הפוליטי האמיתי במפלגת העבודה ד'היום. שהרי שמונת חברי הכנסת המייצגת את הסיעה ועליה ערער פורום זה - מפוצלת ומסוכסכת פנימה.

 

 

לשכת מפלגת העבודה

לשכת מפלגת העבודה

לשכת מפלגת העבודה

"דמוקרטיה זה לפעמים כואב, אבל עד היום לא נמצאה שום שיטה טובה יותר"
שלי יחימוביץ׳, ועידת העבודה, 4.4.2013

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 4111995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי

הבהרה: זהו אינו אתר רשמי של מפלגת-העבודה | דוא"ל Info@labor.org.il | הצהרת נגישות | תנאי שימוש