אני מאוהב - על נשים בבחירות לרשימת העבודה לכנסת ה-19

Thank you for rating this article.

 אני מאוהב!

חזרתי מכנס המועמדות לרשימת העבודה לכנסת ה-19 ואני מאוהב ... מאוהב במפלגה בה יש כוח נשי כה איכותי ושאינו נדרש לחסדי גברים ובכדי לעמוד בזכות עצמו; מאוהב בנשים חזקות, מרשימות ואשר רובן מהוות בשר מבשרה של תנועת העבודה; מאוהב בדמוקרטיה המעניקה הזדמנות ובמה שווה לכל אחת ואחת מאותן פעילות ציבור מסורות.

אני מאוהב!

מאוהב ברעיון להצביע ל-50% נשים ו-50% גברים בבחירות לרשימת העבודה לכנסת ה-19.

וזו אינה סתם אמירה - אני באמת מאוהב! כי הן אמהות והן סבתות והן נשות קריירה והן פעילות ציבור והן נשות מפלגה ותיקות ומוכרות. ואני מאוהב כי אינן כוכבות לרגע ולכולן עשייה ופעילות מוכחת ורבת שנים ואין בהן גנרלית או כוכבת קולנוע או נערת פוסטר פלקטית מגוייסת.

למעשה, את רובן אני מכיר מפעילותי המפלגתית ומכאן שאינן "כוכבות זורחות" בשמי העסקנות המפלגתית - כי אם בשר מבשרה של תנועת העבודה ... וזה חשוב, כי מפלגת העבודה עדין משקמת עצמה ויותר מאשר למשוך קולות מהמרכז, או השמאל או הימין - על הרשימה להסתכל פנימה ולוודא כי תהווה את הבסיס להמשך ההתחדשות הרעיונות והערכית והמנגנונית של השנתיים האחרונות.

כי אחרת - מה הטעם?

ואני מאוהב וזאת למרות שאני נגד, ויש זאת לאמר, שריון והבטחת ייצוג לנשים ... ולא רק לנשים, אלא לכל מגזר מגדרי, מעמדי ואזורי - פרט לצעירים שלהם החסם הכלכלי והעובדה שהם בתחילת מרוץ החיים שלהם, אכן עומדת למכשול בלתי עביר.

כי הנשים בהן התאהבתי היום - הן חזקות וראויות ומוכשרות בזכות עצמן ... ממש כמו שחנה מייזל, מניה שוחט, עדה מימון, גולדה מאיר ו ... כן - גם שלי יחימוביץ' ... זכו להרשם בספרי ההיסטוריה בזכות מה שעשו והאיכויות שהפגינו ולא בזכות המגדר להן השתייכו. נדמה לי שכבוד יושבת הראש הנוכחית, הייתה עורפת ראשו של כל מי שהיה מעז לרמוז - כי זכתה בהנהגת מפלגת העבודה על בסיס זה ולא אחר!

פשוט מאוהב בנורית צור, סתיו שפיר, לאה פדידה, נינו אבסדזה, יעל ארן, לילי בן-עמי, דנה אורן-ינאי, מרב מיכאלי, מיכל בירן, מלי פולישוק-בלוך, איילת נחמיאס-ורבין, ליאת שוחט, גילה קליין, אליס גולדמן, אסתי קירמאיר, יונה פריטל, אביבה אברהם ונאדיה חילו ... אל תספרו לאישתי!

אז אני מאוהב וגם אם בעצמי, כנראה לא אעמוד במכסה - והיות ויש גם כל כך הרבה גברים ראויים לא פחות - הרי שאני קורא לכם, חברי מפלגת העבודה: בחרו 50% נשים ו-50% גברים לרשימת העבודה לכנסת ה-19!