דני אזולאי: ביבי יצאת פראייר

Thank you for rating this article.

קמפיין מוצלח במדיה חברתית לא מחייב בהכרח לבזבז כמה שיותר כסף אלא להפיץ את המסר הנכון בעיתוי הנכון ובמתכונת המוצלחת ביותר להשגת האפקט הרצוי. בהקשר זה, תגובת מפלגת “העבודה” לפרסום אודות עלות אירוע השקת קמפיין “הליכוד” פוגע בול.

על פי דיווח, אירוע ההשקה שנערך ביום שלישי האחרון בבנייני האומה עלה 700,000 שקל, כולל 80,000 שקל לשני שירים של שרית חדד.

בסרטון שהפיצה מוקדם יותר היום יו”ר מפלגת “העבודה”, שלי יחימוביץ’, נראה מפיק האירועים הוותיק של מפלגת העבודה, דני אזולאי, מסביר לנתניהו באמצעות לוח וטוש כיצד אפשר להפיק אירוע דומה ב-100,000 שקל בלבד.

{youtube width="500" height="320"}m16qecsVozU{/youtube}

בסרטון משווה אזולאי בין עלויות ההפקה של אירוע הליכוד לאירוע שנערך במדיסון סקוור גארדן ("כולל הופעה של ריהנה, הגברה של מדונה והסעות בלימוזינות"). במהלך הסרטון מפרט אזולאי את עלויות האירוע המרביות מניסיונו:

דמי שכירות עבור בנייני האומה – 40,000 שקל

הגברה ותאורה – 25,000 שקל

הסעות – 20,000 שקל

אבטחה – 15,000 שקל

בסיום הוא קובע – "ביבי, יצאת פראייר!".

“הליכוד ביתנו” ביקש להיבנות מהפופולריות של שרית חדד שהופעתה באירוע, בניגוד לכאורה לחוק, עוררה באזז גדול. עם זאת, האירוע היקר עומד בניגוד לתדמית העממית שביקשו ב”ליכוד” לשוות לכנס. אם מניחים שבמערכת בחירות הקמפיין הוא הכל, לא רק מה שאומרים אלא גם מה שעושים, הרי שמפלגת השלטון שידרה השבוע מסרים סותרים: עממיות בגרונה ובזבזנות במעשיה. לסתירה הזו כיוונה “העבודה” ובמקרה הזה דייקה.

-------------------------------------------------------------------

הטור המלא והמקורי, פורסם בבלוג חורים ברשת.