כוונתי לתמוך בשלי יחימוביץ' לראשות המפלגה

Thank you for rating this article.

אתמול נפגשתי עם יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' והודעתי לה על כוונתי לתמוך בה בפריימריס לראשות המפלגה.

אפתח ואומר, כי אנחנו נמצאים בתקופה קריטית עבור עתידה של מדינת ישראל ולמפלגת העבודה יש תפקיד חשוב כגוף האחראי, החזק והמוביל, המציג לציבור אלטרנטיבה אמיתית. לי, אין ספק שלשלי יש את התכונות המנהיגותיות, את הנחישות ואת היכולת להוביל את המפלגה כגוף אפקטיבי ובעל השפעה מכרעת בתחום המדיני והחברתי.

בנימה קצת יותר אישית, אני יכול לספר שלאורך השנים ראיתי מנהיגים רבים, בין אם בצבא, ובין אם במסגרות אחרות שלא עמדו בלחצים ולא ידעו לקבל הכרעות קשות. בשנה האחרונה, עמדתי לצידה של שלי במספר רגעי הכרעה לא פשוטים. ראיתי אותה מתמודדת עם החלטות קשות, סופגת ביקורת וממשיכה תמיד קדימה מכוונת למטרה.

זה לא סוד, שבחרתי לא לעסוק בבחירות האלו עד כה מכיוון שחשבתי ואני עדיין חושב שהיה צריך וניתן לדחות אותן ולאפשר לנו להמשיך בעשייה הציבורית. את החודשים האחרונים השקעתי ביוזמה מדינית אותה פרסמתי אמש, בסיוע למועמדי המפלגה בבחירות המקומיות ובתחומים רבים נוספים. לאורך התקופה, פגשתי עם שלי לא פעם ולא פעמיים. בפגישות, חיזקנו את תחושת השותפות ביננו. כעת, כשאנו עומדים 3 שבועות לפני הבחירות, הרגשתי שזה הזמן המתאים להביע את עמדתי באופן פומבי.

אני חייב להוסיף שהתמיכה בשלי, איננה גורעת מההערכה הרבה שלי לבוז'י, שיש לו זכויות רבות בתפקודה של הסיעה ויכולות חשובות שהוא מביא עמו. אני גם מעריך אותו על ההתנהלות השקולה לאורך הדרך ועל היכולת שלו לתפקד ולגבש אותנו כסיעה בעבודת הצוות עד כה ואני בטוח שגם בעתיד.

----------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של ח"כ בר-לב.