בואו נראה שהכסף הגדול לא משחק במגרש שלנו

Thank you for rating this article.

במייל הזה אספר לכם  למה אני מתעקשת, למרות שזה לא פשוט, לבסס את הפריימריס שלי לראשות המפלגה על תרומות קטנות ובינוניות מהרבה אנשים - ולא על קומץ תרומות ענק מבעלי הון. וגם - מה בדיוק עושים עם הכסף בקמפיין?

ובעיקר אבקש מכם, אם אתם תומכים בי – לתרום לי לקמפיין באמצעות הקלקה על הטופס הזה, ובהמשך יהיו לכם עד הזדמנויות להקליק ולתרום.

ב21 בנובמבר - הפריימריס לראשות מפלגת העבודה. המטה שלנו חזק במתנדבים, חזק בהיקפי התומכים (אנחנו מובילים בפער מאוד משמעותי), ברוח, באמונה, בכישרון, ביצירתיות ובאירגון.

אבל בכסף – מימון הקמפיין - אנחנו חלשים – והקושי הזה מגיע מהחלטה עקרונית. לבסס את הקמפיין על תרומות קטנות ובינוניות מכם.

עד עכשיו גייסנו 250,000 שקלים.

503 מכם תרמו את הסכום הזה, ותודה!

המשמעות של הנתון הזה היא מדהימה, ואומרת שהתרומה החציונית שלכם עומדת על 100 שקלים. זה איסוף כסף מהרבה אנשים, בתרומות קטנות, ובינוניות ששום מתמודד בפריימריס בישראל, משום מפלגה לא הצליח אי פעם לעשות. כך בדיוק היה גם בפריימריס הקודמים שלי. ואם אתם מרגישים שאני מתגאה בזה... אתם צודקים!

להיות חייבת רק לכם. ההחלטה לא לסגור את גיוס הכספים במספר מועט של תרומות של בעלי הון – היא עקרונית ופשוטה: "להיות חייבת" להרבה אנשים, רגילים. לכם, ולא לקומץ עשירים מאוד. גם עשירים מוזמנים לתרום לנו והתרומות מתקבלות בברכה! וכן, יש גם אנשים עשירים מאוד שתומכים בי, וגם אם אינם מסכימים בכל פסיק –מבינים בחשיבות של הדרך שלנו למדינה ולחברה. אבל - אמנם אדם יחיד יכול, חוקית, לתרום עד 45 אלף שקלים למתמודד, אלא שאני לא מאפשרת את זה, וגם את התורמים העשירים אני מגבילה לתקרה של 10,000 שקל (זה הסכום שתרמו לנו למשל המיליארדר מוריס קאהן, הבעלים והמנכ"ל של מקאן-אריקסון אילן שילוח ומנכ"ל מגדל יונל כהן).

רק להמחיש: בעוד שאנחנו גייסנו 250,000 מ-500 תורמים, ח"כ בוז'י הרצוג גייס מליון שקלים מ-50 תורמים. את זה, למשל, כמו עוד הרבה דברים אחרים, שילוט חוצות בעלות אדירה - לעולם לא יהיה לנו כסף לממן.

אז על מה כן מוציאים כסף, ובלי זה פשוט אי אפשר לנהל קמפיין? הנה רשימה חלקית לגמרי: דמי שכירות למטה, טלפונים, אינטרנט, חשמל, מכונת צילום, ביטוח למתנדבים, מיחשוב, חולצות, העיתון שלנו, עיצוב גרפי לחומרי פרסום, ספר בוחרים ורישום לפריימריס. יום הבחירות, בכל הקלפיות, עם אלפי מתנדבים, הוא יקר מאוד: שמשוניות, רולאפים, פלריגים, מדבקות, אוכל למתנדבים, הודעות מוקלטות, ועוד ועוד. ככה זה נראה: אחד החדרים במטה שלנו, העיתון שלנו (ואלונה), שמשונית, חולצות ...

חסרים לנו עוד מאה אלף שקלים, ואני מבקשת ממכם להירתם ולתרום, ולעזור לנו לגייס את הסכום הזה החל מרגע זה, תוך שבוע, עד יום שלישי 12.11.13. ביום הזה נקיים את מבצע ״התרומה שלי״. אז נתכנס למאמץ מרוכז, ביום אחד, לסגירת הסכום הדרוש. הכל בעזרתכם, בתרומות קטנות ובינוניות.

אז כל מי שמאמין בדרך – מוזמן לעזור ולתרום! תרמו אתם, וגם בקשו ממשפחה, מחברים וממכרים שתומכים – לסייע ככה באופן פעיל ומועיל למטרות המשותפות שלנו לתיקון פניה של החברה הישראלית.

ואל תתביישו. כי פוליטיקאים אחרים לא מתביישים לגייס תרומות ענק מיחידים – ולנו יש סיבה לגאווה בכך שמדובר במאמץ משותף.

אז בואו ועזרו לי לנצח בפריימריס,ובואו נראה שהכסף הגדול לא משחק במגרש שלנו.

-------------------------------------------

נשלח בדיוור אלקטרוני, ממטה שלי יחימוביץ'.