שתי המדינות ובקעת הירדן

Thank you for rating this article.

שתי המדינות ובקעת הירדן שיהיו בבקעה הירדן כוח ירדני פלסטינאי וישראלי משותף או כוח ירדני המדינה הפלסטינאית שתקום תחבור יום אחד לירדן זה יהיה המצב הכי טוב לכולם!!

אמנם המלך אבדלה לא רוצה זאת אך זה יקרה כי בירדן 70 אחוז הם פלסטינאים והמלך לא ישרוד לנצח !

בייחוד לאור מה שקורה במצרים ובסוריה דיקטטוריים אינם שורדים לעד. נתניהו צריך להחליט עם הוא רוצה להיות מנהיג שיעשה היסטוריה ויביא לסיום הסכסוך ולשלום עם המדינה הפלסטינאית  שתקום גם אם לא נרצה. כמו שבגין עשה שלום עם המצרים , ורבין עם הירדנים וכן ואוסלו. או להיות שמיר מספר 2. שתרפד את הסכם לונדון שפרס השיג וחבל. הפלסטינאים אמנם מפסידים סידרתים שיכלו לקבל מדינה לפי תכנית החלוקה שזה הרבה יותר ממה שמוצע להם היום , אבל גם אנו החמצנו הזדמנויות , גם את עזה יכולנו להחזיר למצרים לו רק רצינו זה תנאי שסעדת היה מקבל. או להיות כמו יצחק שמיר  שהתנגד לשתי מדינות ולהחמיץ את ההסדר .

הסדר מדיני ימנע את הפיכתנו למדינה דו לאומית ימנע את הבידוד המדיני ואת מצבינו הבין לאומי כמדינת כיבוש  אם הסנקציות הנלוות.ויגרום לרוחה כלכלית כי ניתן יהיה להקטין את הוצאות הביטחון למינימום !  אפשר לעשות את הפשרות ההכרחיות ולצאת לדרך המלך. אגב יש רוב בכנסת אם המפלגות הערביות ואולי גם ש"ס להסכם מדיני .

של שתי מדינות .