לא התפקדתם למפלגת "שלי" או "בוז'י", אלא למפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

אני רוצה לברך, מכל הלב, את יו"ר המפלגה החדש שלנו, בוז'י הרצוג, על הניצחון הגדול ועל קמפיין מצויין. אין ספק, השינוי הזה הולך להשפיע על מפלגתנו ועל הפוליטיקה הישראלית כולה, והמשימה שלנו עכשיו היא להתחיל את השבוע החדש כסיעה מאוחדת, שיודעת להשאיר את המחנאות והעימותים הפנימיים מאחור ולצעוד קדימה עם כוחות מחודשים.

ביממה האחרונה אני מקבלת טלפונים וסמסים מחברי מפלגה צעירים, שהתפקדו למפלגת העבודה למען החזון החברתי שהובילה שלי יחימוביץ' ושואלים אותי עכשיו מהו מקומם במפלגה, והאם עוד יש להם כזה. אני מבקשת שניזהר, מאוד, מהשיח הזה. בראש ובראשונה, משום שזהו שיח קצר-רואי. פוליטיקה אינה "רגע" היסטורי אחד, אלא תהליך ארוך, לעיתים מייגע, שיש בו פסגות מופלאות וגם נפילות כואבות. המשימה שלנו היא לוודא שהמגמה נמצאת בכל מקרה, בעליה.

אני רוצה להזכיר לכולכם שמעולם לא התפקדתם למפלגת "שלי" או "בוז'י", אלא למפלגת העבודה, מפלגה עם היסטוריה מפוארת, שהיתה תמיד גדולה מסך חלקיה. לכן, גם כשנדמה לכם שאתם נמצאים בצד המיעוט, זכרו שאתם חלק מדבר גדול הרבה יותר. המחשבה של כולנו צריכה להתמקד עכשיו בעתיד, ובאופן שבו אנחנו מחזקים את האידיאולוגיה שלנו בתוך המפלגה. אנחנו לא חלק ממחנה "שלי" או ממחנה "בוז'י", אלא חלק ממחנה אידיאולוגי שמנהיגיו יכולים להתחלף, אך הוא עצמו נשאר ומתרחב. המשימה שצריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו היא איך להגדיל את המחנה הזה. איך לחזקו ואיך נתחזק אנחנו.

אז לכל מי ששקלו לשלוח מחר מכתב למפלגה עם בקשה לביטול חברות, אני מבקשת מכם לעשות את ההיפך - לצאת מחר לרחוב עם חיוך גדול וטפסי התפקדות. לכל מי שמאמין בדרך שלנו ועדיין אינו חבר מפלגה - אני קוראת להצטרף למפלגת השמאל-מרכז הדמוקרטית היחידה שקיימת, ולהשפיע על דרכה ועל המחנה כולו - מבפנים.

אתמול חזיתם בכוחה של דמוקרטיה: היכולת של חברי וחברות מפלגה לקבוע את הדרך, לכוון את העתיד. במדינה שבה כוח ההשפעה של האזרח הוא כל כך חלש - זוהי גאווה גדולה להיות חלק ממפלגה שמיישמת דמוקרטיה אמיתית, לא רק במילים, אלא במעשים גדולים ומרהיבים.

הנה דרך אחת להתפקד. מי שמתלבט, אנחנו כאן כדי לשכנע. http://stavshaffir.co.il/?page_id=34

שיהיה לכולנו בהצלחה. אוהבת אתכם, סתיו

--------------------------------------------

פורסם בעמוד הפייסבוק של ח"כ שפיר.