בואו נדבר על פואד בן אליעזר

Thank you for rating this article.

״נכנסת למלכודת של תדמית 
כולם חוץ ממך כבר יודעים את התרמית 
בינך לבינך גם אתה יודע זאת 
אבל משום מה אתה נמנע מלהודות״ (מאיר אריאל)

פואד בן אליעזרבואו נדבר על פואד. פואד החייכן, הקצין, הח״כ המנוסה במשכן, האבא של כולנו - ובעיקר פואד המושחת. שמעתי שהוא אמור להתפטר בעצמו ״אחרי החגים״, אבל בינינו את התפקיד הנוח של חבר כנסת אף אחד לא עוזב סתם ככה. אם אתם מסכימים שהגיע הזמן להיפרד מפואד, תנו לייק לפוסט הזה ואולי הוא ישים לב.

לא בטוח אם הוא מושחת פלילית (את זה תכריע המשטרה), אבל את ההיבט המוסרי כל אחד/ת יכול/ה לשפוט לבד. איזה גועל לקרוא שעו״ד של ח״כ בנימין בן אליעזר ״יבקש להגיע להסכמות... עקב מצבו הרפואי המדרדר של השר לשעבר״ (http://news.walla.co.il/item/2789468).

אתם קולטים? בקשה לחמוק ממשפט עקב מצב בריאותי מצד מי שהתרוצץ במשכן הכנסת עד לאחרונה עם אנרגיות של גיל הנעורים, בניסיון להיבחר ל-7 שנות כהונה כנשיא המדינה. רגע אחרי שנחשף ונאלץ להסיר את מועמדותו, הוא מתנגד לעשיית צדק ולחשיפת האמת. אין גבול לבושה. בעצם, יש גבול - אבל זאת אחריותנו להציב את הגבול הזה. ח״כ עם עננת שחיתות מעליו (ולא חרוץ ממש*), לא יתפטר מיוזמתו. את זה אנחנו צריכים לדרוש. אז אם לא נתתם לייק עד עכשיו, זה הזמן.

אי-אפשר להחליף שלטון עם ידיים משומנות מרוב קומבינות נסתרות מן העין וגם לא עם ידיים רועדות מפחד. לפעמים צריך לעשות את הדבר הנכון וצריך לעשות אותו בקול. בפומביות. לכן הפוסט הזה לא נכתב בקבוצה סגורה של חברי מפלגה**, אלא לעיני כולם. אני משוכנע שאם נדרוש את התפטרותו של ח״כ בן-אליעזר, זה יעשה לנו רק טוב. לנו, אגב, זה לא רק למפלגת העבודה - אלא לציבור בישראל בכלל. בשנת התשע״ה, 2014, מגיעה לנו כנסת נקייה. ֿלכן אני כותב כאן במלוא הכנות: בואו ניפרד יפה מח״כ בן-אליעזר ובואו נתחבר למצפון שלנו. אם לא אתם לא בעד, אשמח לשמוע למה.

נ.ב. אם חברי הכנסת שלנו רוצים להיות שרים מתישהו בעתיד בממשלת מרכז-שמאל שתביא לשינוי אמיתי בכל החזיתות הרבות שדורשות פה תיקון, אני חושב שכולנו נרוויח אם גם הם יתבטאו בנושא.

*מוזמנים לעיין בדו״ח המשמר החברתי בכנסת על תפקודו הלא מרשים כפרלמנטר: http://hamishmar.org.il/president-candidates-in-the-knesset-070614.

** למי שלא יודע/ת, אני חבר במפלגת העבודה. הפוסט הזה מיועד בעיקר לחבריה. 
למי שלא יודע/ת מבין חברי, אשתי ואני לא בארץ בשנים הקרובות ואני לא מתמודד לשום תפקיד במפלגת העבודה. אמרו לי שלא ראוי שאתבטא כשאני לא בארץ, אבל אם ראוי שאשלם דמי חבר למפלגה - אני מא אני יודע שרוב חבריי במפלגה נמצאים שם מתוך רצון דומה ואמיתי לעשות טוב למדינה ולחברה בישראל.

###############################################

הטור המקורי פורסם בעמוד הפייסבוק של טל הריס.