יעל סיני מתמודדת לראשות המשמרת הצעירה

Thank you for rating this article.

מתרגשת לעדכן אתכן ואתכם, חברות וחברים, שהחלטתי להתמודד לתפקיד יושבת ראש צעירי וצעירות העבודה.

יעל סיניהחל מימי הנוער העובד והלומד, דרך הנהגת תא אופק והנהגת אגודת הסטודנטים בעברית ועד לתפקיד סיו"ר המשמרת הצעירה - מעולם לא ויתרתי על האמת שלי, ומעולם לא ויתרתי על מפלגת העבודה, גם כשהיו לזה מחירים אישיים. קשרתי בליבי את המילה הגשמה עם מרחב העשייה הפוליטי כי בסוף היום אין זירה יותר חשובה להתמודד עליה. ואולי בגלל זה זאת לא הפתעה שאני מתמודדת- צמחתי יחד ובתוך המשמרת הצעירה, לקחתי אחריות וחלק פעיל ומרכזי בכל צומת של תהליך בניית המשמרת. והיום יותר מתמיד אני מאמינה בארגון הזה, בחשיבות שלו, בפוטנציאל שלו ובחברות ובחברים שמרכיבים אותו.

אני מאמינה שהמשמרת צריכה להיות הגוף המוביל והצעיר בשמאל הישראלי. שמאל ציוני שאותו חלמו והגו בתחילת המאה שעברה, עולם תוכן שלם של עבודה, הגנה ושלום, שמאל שמסמל סולידריות, שוויון ורווחה. עולם תוכן שאינו תלוי בדמות פוליטית כזאת או אחרת והוא נשמת אפה של תנועת העבודה ההיסטורית שחלמה כאן על מדינת מופת לעם היהודי.

אני מאמינה שהמשמרת חייבת לחבר בין כל המחנות ובין כל הקבוצות השונות. להוציא את הציניות שדבקה בנו בתוך התפל ולכוון ביחד לעיקר ולעשייה המשותפת, לבניית התשתית הארגונית הנכונה, לגיוס החברים לפעילות. אני מאמינה שהתפקיד המרכזי שלי יהיה לתת מקום לכל מי שרק ירצה לקחת חלק ולבנות את התשתית שתספק עבור אחרים ואחרות את אותו המסלול שאני התחלתי פעם. אני חולמת על משמרת צעירה רחבה, של שותפים ושותפות, שפועלת באופן רציף ומקצועי בכל הארץ, שיש בה מקום ואחריות לכל מי שמוכן ומוכנה לקחת אותה. משמרת עצמאית וחזקה שהתנאי היחיד להצטרפות אליה הוא השאיפה להיות חלק משינוי פני החברה והמדינה.

אני מאחלת בהצלחה רבה למתמודדת מולי Naama Lazimi. אני מעריכה אותה מאוד ולכן גם הצעתי לה שותפות מלאה, הצעה שעודנה עומדת. אני אעשה כל מה שיידרש ממני כדי שתהיה מערכת בחירות אחרת, נקייה והגונה, כזו שאחריה אפשר להמשיך ולבנות קבוצת כוח משמעותית בתוך מפלגת העבודה. אני רוצה גם להודות Uri Keidar, שותף ותיק, שהוביל את הארגון החשובה הזה בשנתיים האחרונות.

אני חייבת להודות שלא תמיד פשוט עבורי הפייסבוק ולא תמיד פשוטה עבורי החשיפה האישית ותשומת הלב. אבל בחירות לא עושים רק בפייסבוק אלא עם שותפים לדרך. שותפים שביחד פעלנו, יצאנו לשטח, נאבקנו ובנינו. אני רוצה להודות לכל מי שכבר הציעו את תמיכתם ועזרתם. אני יוצאת לדרך בתחושה שיש איתי שותפות ושותפים מעולים ובתקווה שעוד רבות ורבים יצטרפו אלי. אני לא יודעת לעשות את זה אחרת.

========

מעמוד הפייסבוק של יעל סיני

"כדי לקיים את יסוד השבת בחיי ישראל אינני צריך להסכמים בין מפלגתיים... השבת בשבילי היא מעמודי התרבות העברית וההישג הסוציאלי"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 4111995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי