איציק שחף מתמודד ליור ותיקי התנועה

Thank you for rating this article.

שלום,

איציק שחףשמי איציק שחף. אני מתגורר בהרצליה, נשוי לנילי ולנו שני ילדים ושלושה נכדים. לאחר התייעצות עם חברים רבים במפלגה, החלטתי להתמודד לתפקיד יו"ר וותיקי התנועה כדי לקדם בה את מעמד הגימלאים.

אני מכהן כמזכיר סניף א' של מפלגת העבודה בתל אביב וחבר במוסדות המפלגה, פעיל מרכזי בוועדה לענייני מפלגה ובאגף וותיקי התנועה ושימשתי כיו"ר וועדת חברים של לשכת המפלגה. כיום אני פעיל, בהתנדבות כמובן, לצד הנהגת הסתדרות הגימלאים בישראל ושותף למאבקיה בשמירה על מעמדם וזכויותיהם של הגימלאים.

יש לי ניסיון עשיר בפיקוד בצה"ל (סגן אלוף במילואים) ובתפקידי ניהול בכירים במגזר העסקי (מנהל השיווק של חב' שטראוס, תה ויסוצקי, יצהר ועוד) ובמגזר הבנקאי (בנה"פ) והציבורי (סמנכ"ל מוזיאון ת"א).

אנו וותיקי התנועה מהווים כ-1/3 מחברי המפלגה. היכולות שלנו, עם הידע והניסיון שצברנו, לא יסולאו בפז, אך קולנו, מעורבותנו והשפעתנו אינם באים לידי ביטוי.

עם בחירתי ליו"ר אשאף ואפעל לממש את הפוטנציאל שיש לוותיקי התנועה, כך שיהיה להם משקל פוליטי, שיאפשר השפעה על דרכה והתנהלותה של המפלגה, הן בתוכה והן מחוצה לה.

בכוונתי לשתף ולצרף לפעילות אישים, שכיהנו בעבר בתפקידים פוליטיים בכירים; חברים המייצגים ציבורי גימלאים, כמו – חברים בוועדי עובדים של גימלאים וראשי ארגונים של גימלאים; נציגי המיעוט הערבי והדרוזי; פעילים במערכת המוניציפלית; פעילים מרכזיים בחוגים החשובים של המפלגה, בקיבוצים, במושבים, בהסתדרות הגימלאים ובנעמ"ת, ועוד. לדעותיהם, לעמדתם ולקולם של אנשים אלה יש גם היום משקל רב ותהודה הן בתקשורת והן בציבור, ואנו ניתן להם ביטוי.

אני מבקש לקבל את תמיכתך.

אני מאחל לך ולבני ביתך שנה טובה, בריאות טובה והמשך עשייה מוצלח.

טלפון נייד: 054-4620030 | דואר-אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

======

מעמוד הפייסבוק של איציק שחף

"'היד הנעלמה' של אדם סמית איננה יכולה להאכיל פעוט, לחנכו ולדאוג לצרכיי היום יום שלו"
השופט אלכס שטיין, בג"ץ 12.1.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2015

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי