הבוגדים בחזון הציונים מתחזים לנאמנים

Thank you for rating this article.
האמת היא שלא האמנתי שאי פעם אכתוב כאלה דברים, שאעלה האשמות חמורות כנגד אחים וחלילה אפגע ברגשותיהם העדינים של הקיצונים הלוחמניים. מצד שני, המורדים תוקפים שוטרים, חוקים דמוקרטים ושופטים מכובדים, אז דומה שכבר כלו כל הקיצין. אפילו בתורה כתוב שמותר לקורבנות התמימים והנימוסיים להוריד כפפות להתגונן ככל יכולתם מפני מזיקים מסוכנים.
כאזרח זוטר ונביא חובב אין לי מטוסים, טילים או גדודים מאומנים של חיילים חמושים. חוץ מזה, אישית אני בכלל מעדיף דיונים סובלניים על פני עימותים כואבים. לפיכך, מחאתי הכואבת, שהיא אולי קצת נוקבת, תתבטא רק בכמה מילים.
קצת מוזר להבין שהקואליציה הלאומנית, המרדנית, הסחטנית, הנכלולית והקיצונית מתעלמת לחלוטין מעקרונות המדינה הדמוקרטית הציונית.
כזכור לזוכרים, ז'בוטינסקי הימני אמר שאין צורך לאמלל או להתעלל בתושבים הערביים. אפילו בן גוריון, זה הסמולני במכנסיים קצרים שהקים מדינה ליהודים בציון, סיפר לאומה שבמדינה שהוקמה לא תהיה אפליה אלא שוויון.
למרבה ההפתעה, הקבוצה הלאומנית שהשתלטה על הנהגת המדינה בוגדת בחזונה, והיא מסרבת להסדרים מדיניים ורוצה לספח מיליוני מוסלמים שאינם ציוניים למדינת היהודים. זה היה חלומם של המייסדים שרצו מדינה ליהודים שחיה בשלום עם השכנים?
בנוסף, הקיצונים העיוועים עכשיו רוצים לחוקק חוק שסותר עקרונות דמוקרטיים יסודיים, ובכך לאפשר אפליה רשמית בעזרת חוקים שאינם חוקיים.
יש מדינות שבהן מענישים בוגדים חתרניים ומסוכנים, אבל אצלנו סתם נותנים לשופטים סבלניים להסביר למורדים שבדמוקרטיה אסור לחוקק חוקים שאינם שוויוניים.
אחרי שהצעת החוק שאינו חוקי תדחה, אני מניח שהגזעניים הלאומניים יזדעקו וישמיצו את השופטים בטענה שהם כביכול אוייבים אנטישמיים שלא מאפשרים לנבחרים להפר חוקים. למעשה המתלוננים יהיו לגמרי צודקים, שכן זהו בדיוק תפקידם של השופטים: לוודא שאין הפרה של חוקים קיימים, אפילו אם הנבחרים הנחקרים נורא רוצים, או שזו בכלל דרישתם של השותפים הטבעיים שלהם, שמאיימים וסוחטים.
לצערי, כבר מזה זמן יש מתקפה פרועה, ממוקדת ומתמידה על הדמוקרטיה, חוקיה ומוסדותיה. אולי זו מזימה של הכנופיה שבשליטה, אבל בג"צ לכאורה יעצור אותה, שכן אפליה אינה נחשבת לאחת מיסודות הדמוקרטיה.
כדאי שהנבחרים החשודים והנחקרים יזכרו שבמדינה בעצם שולטים חוקים ולא נבחרים זמניים שעשויים בקרוב להפוך לנאשמים, מודחים, מורשעים ואסירים.
ציטוט:
אישור חוק הלאום יוביל אותנו בדרך לפינת המדינות המצורעות.
אלא שהנזק כבר נעשה. שום תיקון משמעותי לא יספק את הימין הלאומני דתי, ותיקון לא משמעותי לא יקהה את עוצמת המסר של החוק - הדרת מי שאינו יהודי על פי ההלכה בכוח חוק יסוד.
ציטוט:
הוועדה המשותפת לוועדות הכנסת וחוק, חוקה ומשפט בכנסת דנה הבוקר (ג') בחוק הלאום כחלק מהכנתו לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת בשבוע הבא, כפי שביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו. היועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון, פרסם חוות דעת לחברי הוועדה ובה המלצה שלא לאשר את החוק עם הסעיף שמדיר אוכלוסיות. אליו הצטרף המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, שאמר בדיון כי הסעיף המדיר אוכלוסיות יביא עמו השלכות בינלאומיות. ברקע, הסערה הפוליטית שהתעוררה והמכתב החריג ששיגר הבוקר נשיא המדינה ראובן ריבלין ובו הזהיר מפני החוק.
ציטוט:
הנשיא ריבלין נגד חוק הלאום.
נשיא המדינה שיגר מכתב חריג לוועדה המשותפת לוועדת הכנסת ולוועדת החוקה לקראת ההצבעה בקריאה שנייה ושלישית על חוק הלאום. במכתבו מזהיר ריבלין מהסעיף שמאפשר הקמת ישוב על בסיס לאום: "עלול לפגוע בעם היהודי, ביהודים ברחבי העולם ובמדינת ישראל".
עד כאן ציטוטים.
כל מי שדוחף ומדרבן רעיונות גזעניים שאינם דמוקרטיים או ציוניים בעצם בוגד בחזון המייסדים. אני מקווה שהשופטים יסלחו לשוגים המרדניים על שהם מנסים לעשות מהפכה, ולהפוך אותנו לממלכה הלכתית גזענית וחשוכה.
האם הדרה ואפליה על רקע דת, גזע ומוצא זה מה שבן גוריון הכריז בקול אלט גבוה בזמן שהקריא את המגילה? מה, חברי הקואליציה לא חתמו אך לאחרונה על מגילת העצמאות ברשת בקול צהלה גדולה? היתכן שחברי הממשלה לא מעיינים במה שכתוב בחוזה לפני שהם חותמים עליו בחדווה וחשים גאווה לאומנית עליזה?
לעניות דעתי, כל מי שלאחרונה חתם על מגילת העצמאות וגם תמך בחוק הלאום אשם ברמייה ובגידה. אני מניח שמחר תקום וועדת חקירה שתברר מדוע יש חברי ממשלה שלכאורה תומכים בשוויון בציון וחתמו על המגילה, אבל באותו זמן ממש גם מקדמים אפליה גזענית ופסולה.
כמובן בנוסף לעניין החוקי שיפיל את הצעת החוק שאינו חוקי יש כמובן את הצד המוסרי, אפילו שבימינו הוא לא ממש פופולרי.
למוגבלות הבנתי, לפי ההצעה מוסלמים ישראליים לא יורשו לגור כשכנים טובים בסמיכות ליהודים. לזיכרוני הרעוע משיעורי ההיסטוריה פעם רדפו, השפילו, הדירו, גרשו והפלו לרעה יהודים, והדבר כלל לא היה נעים. בתורת היהודים המסר העיקרי הוא לאהוב ולכבד את הזולתים, להימנע מגרימת נזקים, לתת עזרה לנזקקים ולא לעשות לאחרים מה שלך היה גורם ייסורים.
לאור האמור לעיל, כלל לא ברור לי מדוע קואליציה של דתיים רוצה להפר לא רק חוקים מדיניים אלא גם מצוות מהכתובים. למה שנפלה, נדיר, נרחיק ונזיק לאחרים אם לנו זה לא היה נעים? ככה עושים יהודים?
לצערי ופליאתי, לפעמים אני מרגיש שהמתחזים ליהודים נאמנים וכשרים בעצם מתעלמים לחלוטין מהמסרים האלוקיים שבכתובים, והם דווקא מתאמצים להזיק, להציק ולפגוע בבצלמים, ביצירים ובברואים השונים שיצר השוכן במרומים רק מחמת היותם גזעניים, מפוחדים ומוסתים.
המסקנה ברורה וגם עצובה: המתחזים לחרדים, דתיים וכשרים הם לפעמים רק מתחזים ליהודים. בפועל ולפי הדיבורים והמעשים, לא נראה שיש חמלה או אהבה לזולת בליבם, אלא בעיקר רצון להיות שתלטניים, סחטניים, חמדניים, אנוכיים, פוגעניים, מתנשאים, גזעניים, מרדניים, סרבניים, קיצוניים, לאומניים ולוחמניים.
להבנתי החילונית הדלה, לא כך מתנהגים יהודים טובים.
.
http://cafe.themarker.com/post/3435388
.