שוויון הוא רעיון נכון

Thank you for rating this article.
לעניות דעתי צריך לתקן טעויות בנות הרבה שנים שהתחילו עם בן גוריון, לחצים קואליציוניים סחטניים שהפכו שגרתיים, ו 400 אברכים שסירבו לקחת רובים ולהלחם במלחמת העצמאות באומץ עם שאר החיילים.
ציטוט:
ליצמן באולטימטום: אם תוך שבוע לא יידחה חוק הגיוס - אתפטר מהממשלה.
רק בתחילת השבוע הצהיר ראש הממשלה נתניהו כי הוא מקווה להעביר את חוק הגיוס עד תום מושב הכנסת הנוכחי בשבוע הבא. אלא שסגן שר הבריאות משגר אולטימטום לנתניהו. "הוא לא מאיים על רה"מ או על בג"ץ. זו הוראת מועצת גדולי התורה", אמרו בסביבתו של ליצמן
עד כאן ציטוט מאיום וסחטנות.
אין צורך לתת לעבריינים זמן להסתגל לציות לחוקים. אין סיבה לחייב את כל החילונים לעלות על מדים ורק לדרוש ציות לחוקים מקומץ זעום וזעוף של אברכים כשירים. אומנם זה עדיף ממצב בו כל החרדים משתמטים, אבל לגייס רק כמה אלפים במהלך הרבה שנים לא ממש יעשה את הדברים לגמרי שוויוניים.
שיתגייסו נא כבר עכשיו כל האברכים האנטי ציוניים לשרת שירות לאומי בבתי חולים, בעזרה למורים, במוסדות סיעודיים, עם קשישים, במתן חמלה, סעד ורחמים לניצולי שואה עריריים או בסיוע לגננות שמנסות להשתלט על עדר עוללים בגנים שמלאים בצעצועים צבעוניים.
הייתי גם מזמין את הישראלים הערבים, שלצערי גם הם לא ממש ציוניים, לשרת בקהילה שלהם את האזרחים הנזקקים, והשירות הלאומי יעזור לשני המיעוטים הללו להשתלב בחיים האזרחיים, ללמוד קצת על החיים ולחוש שווים.
אני מבין שהרבנים והעסקנים המזוקנים מאוד מתנגדים, מאיימים ורוטנים, וזה לגמרי ברור שכן הם יאבדו תלמידים צייתניים לשלוש שנים ויפסידו תקציבים. מה לעשות. זה בדיוק מה שעובר על החילונים, והם מסתדרים.
מצד שני, חשוב שהעסקנים בשחורים יבינו שצריך לפעמים לא רק לחשוב על מזומנים ולחרוד מקצת הפסדים אישיים אלא גם לשקול את טובת הכלל, להרהר בשותפות גורל ולתרום למדינת היהודים. סך הכל, נדמה לי שמצוות ואהבת לרעך כמוך כוללת גם יהודים חילוניים.
http://cafe.themarker.com/post/3435512