לקדם את משבצת המיעוטים למקום 10 ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-21

Thank you for rating this article.

לכבוד יו"ר מפלגת העבודה, מר אבי גבאי,

הנדון: קריאה לקדם את מיקומו של מועמד המיעוטים ח"כ סאלח סעד, שנבחר במקום המיועד למיעוטים למשבצת ה-10 ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-21

סאלח סעדאנו המועמדים ברשימה לכנסת מטעם המחוז הערבי והמחוז הדרוזי פונים אליך יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, בבקשה לשקול בחיוב קידום המועמד שנבחר למקום ה 17 המיועד למיעוטים, ח"כ סאלח סעד, למשבצת ה-10 ברשימת מפלגת העבודה. ו/או לחלופין מבקשים ממך שבמקרה וויתרת על השריונים המיועדים ליו"ר לקדם את כל הרשימה קדימה וזאת כפי שנהגה יו"ר המפלגה דאז ח"כ שלי יחימוביץ בבחירות 2012.

המחוז הערבי והדרוזי במפלגת העבודה כוח אלקטוראלי משמעותי ביותר למפלגת העבודה, העדר נציג מטעם המגזר הזה יהווה פגיעה חמורה ביותר באינטרס המפלגה והמגזר.

שני המחוזות האלו הצביעו בבחירות האחרונות בערך 25000 מצביעים למפלגת העבודה המחוז הערבי והדרוזי מגלים נאמנות אין קץ למדינה ולמפלגה ומרגע שנחקק חוק הלאום הגזעני והמפלה את המיעוטים והופך אותם לאזרחים סוג ב' אנו תולים תקווה במפלגת העבודה ונציגנו ברשימת העבודה לכנסת, ח"כ סאלח סעד שתפעלו לביטול או לתיקון החוק. ביחד עם מפלגות אחרות שהתחייבו לתיקון חוק הלאום.

ח"כ סעד ייצג את המיעוטים בתקופה קצרה על הצד הטוב ביותר ואנו מבקשים לתת לו את האפשרות להמשיך בעשייה הרבה שהוא התחיל בה.

למעט מפלגה אחת, מרץ, המפלגות דחקו את נציגנו למקומות לא ריאליים ברשימות, זהו צו השעה, לחבר ולהדק את הקשר עם המיעוטים ולמקם את נציג המיעוטים בקדמת הרשימה לכנסת ה-21.

על החתום:

המועמדים במשבצות המיעוטים

אחסאן חליאלה, נזאר עלימי, סלמאן טרודי, פרחאן אבו ריש, אמיר חניפס

העתק: מזכ"ל המפלגה - ערן חרמוני

 

הנדון: לקדם את מועמד הדרוזים ח"כ סאלח סעד למיקום ה-10 ברשימת העבודה לכנסת ה-21

1. המאבק החשוב לתיקון חוק הלאום שמובילה המפלגה חייב לבוא לידי ביטוי במיקום ריאלי לנציג הדרוזים והמיעוטים ח"כ סאלח סעד שנבחר ברוב קולות למקום ה-12.

2. המיעוטים יחד עם העדה הדרוזית מהווים נדבך חשוב לחברה הישראלית בכלל ולמפלגת העבודה בפרט.

3. מפלגות הימין דחקו את נציגי העדה הדרוזים למיקום האחורי והלא ריאלי ברשימה, זו ההזדמנות שלנו. אנו נמצאים בימים לא קלים למפלגת העבודה ועלינו לעשות ככל שניתן להחזיר אלינו את המצביעים הפוטנציאליים של מפלגת העבודה.

4. זהו צו השעה להדק את הקשר עם העדה הדרוזית והמיעוטים ולחזק את המפלגה.

5. אנו פונים אליך בבקשה לקדם את נציג הדרוזים והמיעוטים שנבחר ברוב קולות, ח"כ סאלח סעד למיקום ה-10 או לבטל את השריונים ולקדם לאלתר את כל הרשימה!!! זו הצו השעה!!

6. מזכירי הסניפים של מפלגת העבודה

 סאלח סעד

העתק: מזכ"ל המפלגה - ערן חרמוני

 

הורדה כקובץ pdf PDF.

===

מעמוד הפייסבוק של ח"כ סאלח סעד