היסטוריה - נציגות קבועה לנוער בוועידת העבודה

Thank you for rating this article.

הערב, היסטוריה!

"וועידת העבודה לאחר 22 שנה, הכריעה ברוב גדול כי חברי המזכירות הארצית ורכזי המחוזות של נוער העבודה ⚘⚘קיבלו נציגות קבועה בוועידת המפלגה⚘⚘".

אלו 7 שנים מאז התחלתי את דרכי במפלגת העבודה ובנוער העבודה, בהן ביקשתי והסברתי לחברי המפלגה ונציגיה, "חזור ואמור", את חשיבותו של נוער עבודה חזק! גדול! יציב! בעל חוקה ומוסדות מוכרים, על עתידה של המפלגה.

היום זמן קצר לפני גיוסי לצה"ל וסיום תפקידי כמלווה הנוער עוד אבן דרך חשובה ומרגשת הונחה לה, כאשר החלטה זו של הוועידה נושאת בתוכה תקדים משמעותי נוסף. שכן לראשונה, כשנה וחצי מאז חזרה התנועה לתפקד לאחר שקיבלתי את ההחלטה להקימה מחדש. המפלגה הכריזה בפומבי, כי הוספת הצירים תיעשה לפי חוקת הנוער שאושרה ע"י החברים בקיץ האחרון. יש בצעד זה, הכרה משמעותית בחוקת הנוער עליה עבדתי במשך שנתיים עם חבריי הטובים כדי לייצר בסיס חזק ומאורגן לתנועה רצינית זו, שתהווה מצד אחד אבן יסוד למפלגת העבודה והשראה למפלגות היריבות.

תקוותי היא שאט אט נראה עליה בתמיכת הצעירים במפלגת העבודה דבר שיבוא לידי ביטוי בעליה בכוחה האלקטוראלי. ובפועל תיתן המפלגה תחושת בית לאלפי בני נוער וצעירים שמחפשים להשפיע על הציבוריות הישראלית ⚘

אני מבקש לברך הערב -
את ריצרד פרס האיש והאגדה שנותן את נשמתו למען התנועה ועוזר לי ולחברי לדחוף אותה קדימה, מזכ"ל המפלגה התותח ערן חרמוני ויו"ר המפלגה עמיר פרץ שדלתם תמיד פתוחה בפנינו,  והאחרון והכי הכי משמעותי מבחינתי זה האח היקר ביותר שמוביל את הנוער יום ולילה בלי מנוחה ובלי וויתורים ליאור ליוברסקי המדהים יו"ר נוער העבודה שפשוט תענוג לעבוד לצידך בכל עת.

===

מעמוד הפייסבוק של יובל נעים