לא ניתן למפלגת העבודה למות

Thank you for rating this article.

היום בו ביבי נתניהו הצהיר שתוך כמה חודשים הוא יספח את יו"ש - זה היום בו בחרו עמיר פרץ ואיציק שמולי להצטרף אליו.

גנץ ואשכנזי, והיום גם פרץ ושמולי, עשו את הגניבה הפוליטית הגדולה של קולות הישראלים והישראליות שבחרו בהם. ההסכם הקואליציוני שלהם עם ביבי הוא אוסף מביש של שקרים ועיוותים, והוא עוד ייבחן בבית המשפט העליון. על צעדיי הנוספים אחליט לאחר החלטת בית המשפט העליון. בניגוד לפרץ ולשמולי, אני מאמינה במפלגת העבודה ואני מקווה שתהיה לנו בקרוב הזדמנות לשקם אותה ולבנות אותה מחדש.

תודה למי שהצביעו נגד ההסכם הנורא הזה, לשותפות והשותפים שלי, למתנדבות ולמתנדבים ולכל מי שהבינו שכדי להציל את המפלגה צריך ללכת איתנו. השגתןם הישג מרשים. תודה גם לאלה שהתקשרו כדי לתמוך, אמרו שהם מתנגדים וסיפרו בצער שהיו מצביעים נגד אם ההצבעה היתה חשאית, אבל הם חייבים להצביע בעד ההסכם, בניגוד לצו מצפונם - אחרת הם יאבדו את מקום עבודתם. אני יודעת שהלחצים עליכם היו אלימים. את חשבון הנפש יצטרכו לעשות אלה שבחרו להשיג קולות על ידי איומים.

עמיר פרץ ואיציק שמולי הפרו היום לא רק את הבטחת הבחירות המרכזית של המפלגה, אלא גם את רצון מצביעי ומתפקדי המפלגה. לא בכדי הם סירבו לקיים הצבעה חשאית. אלה היו בחירות שאפשר להגיד עליהן הרבה דברים, אבל חופשיות הן לא היו.

למרות הכל, אנחנו לא ניתן למפלגת העבודה למות. אני קוראת לכן ולכם לא לוותר, לא לעזוב את המפלגה אלא להמשיך להיאבק אתי. אני אמשיך להיאבק כי אני מאמינה שמפלגת העבודה חייבת לחזור להיות גדולה וחזקה, להיות אלטרנטיבה שלטונית אידאולוגית, שמאמינה ומקדמת דמוקרטיה, שוויון, רווחה ושלום, שכל-כך נחוצה למדינת ישראל.

===

מעמוד הפייסבוק של ח"כ מיכאלי